SV18R
jedno řešení je tu
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=60&t=8347&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
a druhé tu
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... start=3885" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=60&t=8347&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
a druhé tu
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... start=3885" onclick="window.open(this.href);return false;
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Před revolucí jsem dělal nějakou dobu na SN50 a potom SUI40 co tam bylo příjemný bylo přidávání otáček ke středu a plynulá regulace ,otravný jsou ty zvuky trolejbusu a to brždění není zas taková hitparáda jak tu bájíš ,prostě to funguje jak dnešní frekvenčáky.No a teď to porovnání kupoval jsem SV 18 (po generálce před likvidací Tesly)s neprojetým ložem ,s vřetenem bez chyb, ale se špatným řemenem cena 30 000Kč přímo z garáže .Kolik stojí SUI s perfektním ložem a vřetenem s tím že se pořád nebudu muset hrabat v elektrice ??fofo píše: A okrem toho konkretne na SUI
Občas ta cena u hobbíka vyhrává a taky je podpořená jednoduchostí a dostupností náhradních dílů,u profíka je to daný vytížením stroje (já na SV 18 dělám tak 1-2h/týden).
SV18 aSUI těžko srovnávat SV je soustruh do údržby a nástrojárny zatím co SUI makaj v provozu ,tak že to je jak srovnávat osobní auto a kamion né Š120 a tu tvoji vysněnou A6.
Vím že je SUI modernější ,že má slušně uložený vřeteno ,že se suprově chytá odvalování špony ,ale představ si jak řešíš problémy s elektronikou z roku třeba 1985 pokud jí třeba nerozumíš.
Nejsem hobbík tak že mám ještě S50CNC a nejmilejší SM16 pokud počítám jenom soustruhy .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22371
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
u starych DC motoru koupis krabicku stejnou jako frekvencak za podobnou cenu jen z ni nevedou tri draty ale dva plus dva tenke na buzeni
zbytek +- stejny jako u menice nejake to nastaveni a tak
vyhodou je tvrdsi chod odspodu a drzeni konstantnich otacek protoze to pouziva tacho
tu velkou pixlu vyvezes do srotu
zbytek +- stejny jako u menice nejake to nastaveni a tak
vyhodou je tvrdsi chod odspodu a drzeni konstantnich otacek protoze to pouziva tacho
tu velkou pixlu vyvezes do srotu
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
kdybych potřeboval nějakej další manuál tak bych tedy tadši tu RP a překopat jak psal Robo.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
to fmodel: SUI s prevodovkou ma hydrailicku brzdu, ktora ked sa po zabehu stroja dosteluje, tak vreteno stoji do cca 700 ot. ihned. Akoby si do prevodovky vrazil monterpaku. Verzia RP brzdi elektronicky rekuperaciou. Netvrdim ze brzdi tak ako hydraulika, ale tiez brzdi oproti ostatnym sustruhom nadpriemerne. A problemova elektronika sa da nahradit modernou. A celkovo som reagoval na to ze v dnesnej dobe a moznostiach ktore poskytuje je kupa SV18 nie prave ta najidealnejsia volba. Ako dobre, lacny sustruh s vynikajucou uzitkovou hodnotou, lacnymi ND ale nic netrva vecene a uz zacina byt problem so suciastkami. Vykovky vreten sa prestali vyrabat pred dvomi rokmi atd. Vecna otrava s plochym remenom, vymenou spajanim a pod. Ergonomia nic moc. To su proste veci s ktorimi treba pocitat, pretoze ci sa uz sustruh pouziva obcasne, alebo nepretrzite, vzdy si pri nom treba odstat svoje.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4. 12. 2016, 12:42
Ma slubenu SV 18 RA slušnom stave za 2500€ + niake prislušenstvo .Bola na udržbe celkovo slušna. Oplatisa.
Ešte k rezaniu závitu do slepej diery. Keď režem na doraz /občas/tak koniec závitu dorezujem ručným dotočením vretena pri vyradenom náhone. Značka fixom na hlave a na noži zaručí dostatočný index.
SV18R,FA3AH,V23a,Plazma Berlan40,MIG ETP208,2H125,brúska z F1,Bomar160.120