Práce pro automotive - poptávka zkušeností

sledujte nabídky práce na https://www.strojirenstvi.cz/nabidky-prace
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4564
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

19. 10. 2016, 5:10

Jinak k té zmetkovitosti. S tou se počítá a měla by být ve smlouvě uvedena. Já měl povoleno dokonce 1% zmetkovitost.
Uživatelský avatar
martasg1
Sponzor fora
Příspěvky: 1866
Registrován: 17. 12. 2010, 3:42

19. 10. 2016, 5:14

Ideální by bylo dělat třeba pár typů výrobků pořád dokola statisíce kusů - dle potřeby.
To bych si zřídil automatické měřící pracoviště :) a zmetky by se lépe dohledali.
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
Uživatelský avatar
Cjuz
Příspěvky: 2422
Registrován: 17. 2. 2013, 6:27
Bydliště: Předklášteří
Kontaktovat uživatele:

19. 10. 2016, 8:14

martasg1 píše:Ideální by bylo dělat třeba pár typů výrobků pořád dokola statisíce kusů - dle potřeby.
To bych si zřídil automatické měřící pracoviště :) a zmetky by se lépe dohledali.
čím víc kusů, tím víc jde cena dolů - ideální je nějaký střed :)
je těžké dopředu rozhodnout jaká automatizace se mi ještě vyplatí a co už ne

z lakýrnického oboru příklad: výroba al držáku područky do auta, černý matný lak, po začalounění je vidět obdelníček cca 4x10cm (když odklopíte područku nahoru)
kontrola na 5 pracovištích, různé druhy světel a lupy - běžným okem vada není vidět, v autě už vůbec ne :shock:

výsledek: zmetkovitost po kontrole automobilky 40% (a stále se to vyplatí)
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Uživatelský avatar
martasg1
Sponzor fora
Příspěvky: 1866
Registrován: 17. 12. 2010, 3:42

19. 10. 2016, 9:49

Kdyby takhle kontrolovali sílu laku a plechů které sami vyrobí :twisted: na autech je stále slabší plechařina a stále slabší vrstva laku...
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8163
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

19. 10. 2016, 10:07

Možná to má smysl (z nepatrného puchýřku se začne loupat lak na celé součástce), možná jen někdo pro jistotu do výkresu napsal o dva stupně vyšší kvalitu laku než bylo nezbytně nutné a rozjela se příslušná mašinérie :-) Co se týká tenčího plechu, tak tam se nedá nic dělat, lidi chtějí co nejlevnější auta, tak se dělají z tak tenkého plechu, jak jen současná technologie dovolí (respektive kde vychází optimálně poměr cena plechu/náklady na lisování) :-)
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
martasg1
Sponzor fora
Příspěvky: 1866
Registrován: 17. 12. 2010, 3:42

19. 10. 2016, 10:17

No mě to spíš přijde že chtějí automobilky větší zisky... docela mě překvapila cena nových elektromobilů pro Deutsche Post které chtějí začít prodávat i třetím stranám... automobilky už se bouří :))))
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
Uživatelský avatar
Cjuz
Příspěvky: 2422
Registrován: 17. 2. 2013, 6:27
Bydliště: Předklášteří
Kontaktovat uživatele:

19. 10. 2016, 10:40

prochaska píše:Možná to má smysl (z nepatrného puchýřku se začne loupat lak na celé součástce), možná jen někdo pro jistotu do výkresu napsal o dva stupně vyšší kvalitu laku než bylo nezbytně nutné a rozjela se příslušná mašinérie :-) Co se týká tenčího plechu, tak tam se nedá nic dělat, lidi chtějí co nejlevnější auta, tak se dělají z tak tenkého plechu, jak jen současná technologie dovolí (respektive kde vychází optimálně poměr cena plechu/náklady na lisování) :-)
Nemá, jedná se pouze o pohledové chyby práškové barvy, nečistoty ze vzduchu apod. velikostně pod 0,1mm.
Kvalita je exteriérová, maximální odolnost C4 (C5) - převedeno na roky 15 let venku v nejhorších podmínkách (splňovalo by to i dost let na přímořskou oblast)

Jen je škoda že s těch neshodných dílů neskládají auta druhé kategorie za poloviční cenu. :)
To my však bylo vysvětleno, že např BMW nechce, aby vedle něj někdo jezdil s autem na kterém je plno vad a nikde není cedulka že to je ta druhá třída. Prostě nemůžou si dovolit špatnou reklamu.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

19. 10. 2016, 11:19

To jsou kecy ,jde o to aby každá lopata nebo kolben nejezdili vBavoráku ,to by ho pak manažeři a majitelé firem nekupovali.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
vvitty
Příspěvky: 610
Registrován: 1. 12. 2008, 12:09

20. 10. 2016, 4:45

bobik píše:Jinak k té zmetkovitosti. S tou se počítá a měla by být ve smlouvě uvedena. Já měl povoleno dokonce 1% zmetkovitost.
To se mas :-). My mame 1ppm.
Uživatelský avatar
bobik
Příspěvky: 4564
Registrován: 11. 12. 2007, 7:48
Bydliště: Okres Klatovy

20. 10. 2016, 11:25

To víš, když je zadavatel spolužák z vejšky, tak se dá lecos dojednat jinak. :D Forf byl, že já si na něj z tý školy nepamatuju. Naštěstí jsem se neprokec. Já už jsem teď nějak navyklej. Když ke mě přijde neznámej člověk a tyká mi, tak automaticky taky tykám a povídám si s ním, jako bychom se znali. Přitom mi v hlavě šrotuje, odkaď že já ho znám. No hlava by už potřebovala vyměnit.
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1901
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

4. 11. 2016, 3:19

martasg1 píše:Ideální by bylo dělat třeba pár typů výrobků pořád dokola statisíce kusů - dle potřeby.
To bych si zřídil automatické měřící pracoviště :) a zmetky by se lépe dohledali.
Ano ,ale ...
to jsou například plošné spoje osazované u nejmenované firmy v ČR ,
pro řadu typů přístrojových desek všech možných značek aut ....
problém je již ve špatném návrhu obrazce PCB ,-velikost plošek sousední atd...
také materiál desek je šmejdský papír a navrch jedna vrstva sklotextilu jen pod mědí ...
je toho více ,škoda mluvit ,vůbec se nedivím jak vše odejde těsně po záruce a dříve také -plánovaně....
Zmetci jsou všude nemusíš moc hledat :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1901
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

4. 11. 2016, 3:29

Ta druhá jakost by se prodávala jen zaměstnancům :lol: 8) :twisted:
A ono to tak funguje u řady firem dlouhá desetiletí do minulého století ...
Ne ,nebudu jmenovat :!:
Odpovědět

Zpět na „Prace“