Program pro medomet?

ruzne programy,konverze dat, digitalizace, atd...
cirus
Příspěvky: 5
Registrován: 7. 10. 2010, 2:34

10. 10. 2010, 10:48

Prosím o pomoc:
Mám strejdu (55let, je to chuďas a věnuje se včelám). Pořád mne otravuje, že když si prej furt hraju s PC, tak bych mu měl udělat flash do nějakýho microchipu, aby mohl vyměnit mechanický programátor (něco jako z pračky Tatramat) za elektronický. Obvody na tišťáku a periferie si prej umí udělat jak potřebuje. To on fakt opravdu umí! Protože mu nějaký mašiny chodí s mechanickými programy ala Tatramat (on říká anologový programy).
Jenže já to sice tady studuju jek umím a nikam to nevede, jen utrácím prachy za součástky, čas a úsilí na něco co je jistě už vykoumáno!

O co (strejdovi) jde:

Pro vytočení (získání medu od včel) používá tzv. medomet - tj stroj , něco jako programovaná odstředivka. Ta se musí točit sem tam rychle nebo pomalu podle momentálního stavu plástů tak jak si určí sám včelař. A to je :
1) po spuštění jednopólovým vypínačem, rozběhnutí (libvolného= třeba SS sériového, nebo jiného ) motoru směrem A(např. vpravo);
2) možnost plynule nastavit rychlost otáček (potenciometrem v rozsahu třeba 5-100%, nebo 0-100%)
3) možnost nastavit dobu tohoto otáčení vpravo při té nastavené rychlosti (plynule potenciometrem v rozsahu 0-60 minut)
4) vypnout, počkat cca 5 sec a zapnout motor v opačném směru B
5) zase možnost plynule nastavit rychlost otáček (potenciometrem - tím samým jako předtím, nebo dalším)
6) zase možnost nastavit dobu tohoto otáčení v opačném směru při té nastavené rychlosti (plynule potenciometrem - tím samým jako předtím, nebo dalším)
7) vypnout; počkat cca 5 sec a zapnout motor v opačném směru A; zase možnost plynule nastavit rychlost otáček (potenciometrem - tím samým jako předtím, nebo dalším); zase možnost nastavit dobu tohoto otáčení v opačném směru při té nastavené rychlosti (plynule potenciometrem - tím samým jako předtím, nebo dalším)