Zdar panstvo. Chystam sa prestavat elektrovyzbroj u SV, co vsetko by ste navrhovali v ramci uprav urobit? Zatial mi to vychadza, ze ostane povodne len trafo a reverzacny prepinac, ostatne pojde nove, vcetne ovladacich hlavic a nahradia sa patronove poistky isticmi. Prerobit aj kablovanie? Pripadne co doporucujete dorobit oproti povodnemu stavu? Doplnim si len dalsie trafo 24V na osvetlenie.
Vdaka!
Prerabka elektrorozvodov SV18RA
Celý rozváděč jsem si nechával dělat (fa: rozváděče Šašinka v Ostravě), zadal jsem jim blokové schéma, co a jak má fungovat, výkony motorů, požadavky na vypínatelnou brzdu a udělali to k mé spokojenosti (revizák byl také spokojený). Motor se brzdí ss proudem o napětí 70 V, trafo je 200 VA a čas brždění se reguluje potenciometrem. Schéma mám, pokud by jsi měl zájem, tak mi do SZ napiš mailovou adresu a já ti ho pošlu.shower píše:zdar,
pri prerábke si sa držal pôvodných schém tak ako sú v manuáloch?
zaujímalo by ma to brzdenie motora ss prúdom máš k tomu nejakú schému?
Tak toto je vyborne, o zapojenie brzdenia by som mal rovnako zaujem, ypsi@seznam.cz. Dakujem. Napadla ma este taka mozno vtakovina, uprava chladenia hlavneho motora, viem ze sa to tu uz pretriasalo, ale chcel by som doplnit dalsi stykac len pre motor ventilatora, ktory by bol ovladany primitivnym bimetalovym spinacom pripevnenym o stator motora...
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2654
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Technický dotaz. Když už řešíte modernizaci elektrovýzbroje a DC brždění, proč to neosadíte měničem frekvence?
Odpadly by 2 stykače, tepelná ochrana a DC brzda. Jaksi "navíc" by mašina měla plynulou regulaci, což není malá výhoda.
U 18ky je hlavní motor vybaven nuceným chlazením a tím pádem je k řízení měničem jak dělaný.
Co se týká spínání nuceného chlazení motoru na základě teploty motoru, to by asi šlo bez problémů.
Také by to šlo řídit časově: např. doběh ventilátoru 2 minuty od posledního STOP povelu. Mám takto spínaný ventilátor u velkého COčka právě z důvodu hluku.
Otázka je, jak moc velký smysl to má u SV18ky.
Chlazení má prdjaký příkon a co se týká hlučnosti - mazací čerpadlo musí stejně jet stále.
Odpadly by 2 stykače, tepelná ochrana a DC brzda. Jaksi "navíc" by mašina měla plynulou regulaci, což není malá výhoda.
U 18ky je hlavní motor vybaven nuceným chlazením a tím pádem je k řízení měničem jak dělaný.
Co se týká spínání nuceného chlazení motoru na základě teploty motoru, to by asi šlo bez problémů.
Také by to šlo řídit časově: např. doběh ventilátoru 2 minuty od posledního STOP povelu. Mám takto spínaný ventilátor u velkého COčka právě z důvodu hluku.
Otázka je, jak moc velký smysl to má u SV18ky.
Chlazení má prdjaký příkon a co se týká hlučnosti - mazací čerpadlo musí stejně jet stále.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.