co2 laser problém s gravírováním a následným řezáním

a dalsi nekonvencni metody obrabeni a deleni
Uživatelský avatar
marvilian
Příspěvky: 17
Registrován: 27. 8. 2013, 1:32

27. 8. 2013, 2:01

Dobrý den,
mám na Vás prosbu, řeším problém s co2 40w laserem. Pro popsání problému uvedu příklad na kterém jsem na problém přišel. Pro začátek uvedu že jsem začátečník, používám software Moshidraw 2013 poslední ver., dělal jsem reklamní tabuly kde má být gravírované logo společnosti a to obřízlé dokola tvarem loga, v moshidrawu jsem tedy nastavil jako krok 1 gravírování loga uložil úkol a pokračoval přidáním druhého úkolu a to označením gravírované plochy dokola kolem loga a uložením požadovaného ukolu jako krok 2 to vše v pořádku (tedy alespoň doufám že chybu jsem neudlal v nastavení) a požadovou pozici startu jsem nastavil stejnou v domění že to dopadne tak jak mám nakresleno v moshidrawu. Ale problém nastal když byl ukončen krok jedna gravírování a mělo přijít na krok 2 vyřezání, logo bylo vygravírováno v pořádku ale start řezání začal jinde a logo to sice obřízlo ale ne dokola jak mělo ale posuté částečně do leva dolů a tím to vyřelo do loga a pravá horní čtvrtina loga tím byla odřezána, pro ukázku přikládám jpg. Další věc že mi řezání vlastně nikdy nezačne tam kde zadám start laseru a až na jednu vyjímku mi to když dám vyřezat celé logo tak mi to vyřízne buď jen polovinu nebo jen část, ale nikdy ne celé. Nevím čím to může být a proto prosím o radu čím to může být. Jestli softwarem, mnou, nebo třeba špatným uzemněním nebo ????? Předem moc děkuji za pomoc.


Obrázek ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
pleximen
Příspěvky: 265
Registrován: 17. 4. 2007, 7:04
Bydliště: Zeleneč
Kontaktovat uživatele:

27. 8. 2013, 7:26

myslim, že to je stopro programovaním.pořadně se podívej, kde maš nulové body při řezání toho obrysu.Budeš si tam muset nakresit pomocnou tečku do nulového bodu
9/2011 portálka funkční
http://www.khplexi.cz/
Tomáš Svoboda
Příspěvky: 225