čau, já bych z toho takový strach neměl, svařenec klidně, záleží na šikovnosti svářeče a na tom jak budeš mít vymyšleno vyztužení všeho (zavětrování), nějaké jekly cca 60x80x5mm bych to viděl cca 25ky podepřené tyče, ty trapézy no ..., to bude nejslabší část, ale pokud si pohraješ (rozřízneš trapézovou matku kolmo na osu šroubu a pak ten řez budeš rozpírat třeba červíkem, vymezíš vůli) uděláš z ní "bezvůlovou" nejlépe bronzové matky (popř. plast, nebo silon), motory bych dal 3f 2Nm z Gravosu co mám já
nikdy jsem neztratil krok a to je fakt trápím
Pokud znáš někoho, kdo umí rovnat konstrukce plamenem, tak ti to krásně srovná po svaření, ale pořádnému ukotvení aspoň do podlahy se stejně nevyhneš, při obrábění se nesmí rám kroutit!!! Nicméně tím plamenem to po dobrém svářeči srovnáš úplně v pohodě do 1mm a zbytek vypodložit, prostě čím to chceš levněji tím bude větší drbačka a delší chvíle zoufalství, ale věřím že pokud budeš chtít, tak to půjde
mít půjčený třeba nivelák, bude nutnost, abys to místo rovnání nekřivil
Chlapi, nekamenujte mě, ale on to nechce na ocel, nebo jezdit 12m/min
jde o cenu a účel použití - pila
... ještě bych být tebou popřemýšlel nad ozubenými hřebeny, místo trapézů, jsou tam jen dvě no tři uskalí .. 1) sehnat někde levně, 2) vyřešit konstrukčně pořádný přitlak oz. kola do hřebenu, 3) správně navrhnout, aby do hřebenu nepadal bordel (dávat zespodu, zuby k zemi)
P.S. Když jsem ještě dělal na Hutních montážích, tak se 25m dlouhá lávka pro pěší (ocelový profil lichoběžník cca 3x1,5m několikrát zatočený pro vozíčkáře a se zábradlím + navýšením - předepnutím mostu proti klesnutí vlastní vahou) přes dálnici u Frýdku (Dobrá) dělal na těch 25m +-2mm a to se rovnači fakt ohřáli
dostali se na +-cca 10mm, až povolali starého důchodce, celoživotního rovnače plamenem, tak to bylo srovnané hned, dvě hodiny kolem toho chodil a chodil, maloval křídou, pak to na pár místech nahřál a řekl hotovo ... a bylo