testone píše:Francotirador píše:testone píše:na stroji tohoto typu kotouče nepřetočíš
je to malý
na to si pořiď SU50
Dle specifikace má Optimum D320x920
Max. točný průměr nad ložem 320 mm
Max. točný průměr bez můstku 430 mm
Že by se kotouče nevešly?
A zkoušels to někdy na takovýhle kočičce?
nezapomeň, že se k tomu kotouči musíš dostat z obou stran na jedno upnutí, kudlou vyloženou třeba 70mm a tak.....
šedivá je teorie a zelený strom života.....
Nezkoušel, a ni jsem přímo proces stáčení na živo neviděl. Jen jsem viděl podobnou bílou čínskou mrchu (vypnutou) na které se kotouče stáčeli - ovšem měli na ní místo pomocného suportu takový "U" přípravek se samostatně mikrometricky štelovanými noži. V podstatě přípravek dost připomínal jednoúčelový soustruh na kotouče a bubny, který je sice na trhu, ovšem stojí dardu. Na stěně měli pověšeno X "lícních desek" pro upnutí různých středových průměrů a počtu šroubů disků. Soustruh zřejmě využívali dost všestranně, protože vedle v regálu byla suportová bruska a v platech připravené ventily - předpokládám, že ho tedy používali i jako brusku na ventily. V regálu bylo přípravků povícero, ale tenkrát mi nedocvaklo k čemu mohly sloužit.
Abych nezapomněl. On se jan bernar nezmiňuje o jaký typ autodílny jde. A všichni si hnedka představují autorizovaný servis s fakturováním a zárukou
. Např. zrovna ta, kde jsem viděl čínský soustruh s přípravkem na kotouče nebyla vyloženě na byznis - spíš byla postavena jako podpora koníčka tj. příprava speciálů (většinou osobáky 4x4) na "bahna" nevím jak se této vytrvalostní terénní disciplíně říká správně.
Pochopitelně dělají mimo sezonu i šolichy - to ovšem příchozí ví do čeho jde (a něco jako záruka ho ani nenapadne).