Práce pro automotive - poptávka zkušeností
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
čím víc kusů, tím víc jde cena dolů - ideální je nějaký středmartasg1 píše:Ideální by bylo dělat třeba pár typů výrobků pořád dokola statisíce kusů - dle potřeby.
To bych si zřídil automatické měřící pracoviště a zmetky by se lépe dohledali.
je těžké dopředu rozhodnout jaká automatizace se mi ještě vyplatí a co už ne
z lakýrnického oboru příklad: výroba al držáku područky do auta, černý matný lak, po začalounění je vidět obdelníček cca 4x10cm (když odklopíte područku nahoru)
kontrola na 5 pracovištích, různé druhy světel a lupy - běžným okem vada není vidět, v autě už vůbec ne
výsledek: zmetkovitost po kontrole automobilky 40% (a stále se to vyplatí)
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Možná to má smysl (z nepatrného puchýřku se začne loupat lak na celé součástce), možná jen někdo pro jistotu do výkresu napsal o dva stupně vyšší kvalitu laku než bylo nezbytně nutné a rozjela se příslušná mašinérie Co se týká tenčího plechu, tak tam se nedá nic dělat, lidi chtějí co nejlevnější auta, tak se dělají z tak tenkého plechu, jak jen současná technologie dovolí (respektive kde vychází optimálně poměr cena plechu/náklady na lisování)
Aleš Procháska
No mě to spíš přijde že chtějí automobilky větší zisky... docela mě překvapila cena nových elektromobilů pro Deutsche Post které chtějí začít prodávat i třetím stranám... automobilky už se bouří )))
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
Nemá, jedná se pouze o pohledové chyby práškové barvy, nečistoty ze vzduchu apod. velikostně pod 0,1mm.prochaska píše:Možná to má smysl (z nepatrného puchýřku se začne loupat lak na celé součástce), možná jen někdo pro jistotu do výkresu napsal o dva stupně vyšší kvalitu laku než bylo nezbytně nutné a rozjela se příslušná mašinérie Co se týká tenčího plechu, tak tam se nedá nic dělat, lidi chtějí co nejlevnější auta, tak se dělají z tak tenkého plechu, jak jen současná technologie dovolí (respektive kde vychází optimálně poměr cena plechu/náklady na lisování)
Kvalita je exteriérová, maximální odolnost C4 (C5) - převedeno na roky 15 let venku v nejhorších podmínkách (splňovalo by to i dost let na přímořskou oblast)
Jen je škoda že s těch neshodných dílů neskládají auta druhé kategorie za poloviční cenu.
To my však bylo vysvětleno, že např BMW nechce, aby vedle něj někdo jezdil s autem na kterém je plno vad a nikde není cedulka že to je ta druhá třída. Prostě nemůžou si dovolit špatnou reklamu.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
To jsou kecy ,jde o to aby každá lopata nebo kolben nejezdili vBavoráku ,to by ho pak manažeři a majitelé firem nekupovali.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To víš, když je zadavatel spolužák z vejšky, tak se dá lecos dojednat jinak. Forf byl, že já si na něj z tý školy nepamatuju. Naštěstí jsem se neprokec. Já už jsem teď nějak navyklej. Když ke mě přijde neznámej člověk a tyká mi, tak automaticky taky tykám a povídám si s ním, jako bychom se znali. Přitom mi v hlavě šrotuje, odkaď že já ho znám. No hlava by už potřebovala vyměnit.
Ano ,ale ...martasg1 píše:Ideální by bylo dělat třeba pár typů výrobků pořád dokola statisíce kusů - dle potřeby.
To bych si zřídil automatické měřící pracoviště a zmetky by se lépe dohledali.
to jsou například plošné spoje osazované u nejmenované firmy v ČR ,
pro řadu typů přístrojových desek všech možných značek aut ....
problém je již ve špatném návrhu obrazce PCB ,-velikost plošek sousední atd...
také materiál desek je šmejdský papír a navrch jedna vrstva sklotextilu jen pod mědí ...
je toho více ,škoda mluvit ,vůbec se nedivím jak vše odejde těsně po záruce a dříve také -plánovaně....
Zmetci jsou všude nemusíš moc hledat