hospudka
Moderátor: sysel
Co chceš po Amíkovi vždyť jsou to Rusáci se žvejkačkou Zkus si to sám přidávej plyn a levou brzdi ,to auto na brzdách udusíš zvlášť ve strachu máš sílu jak bejk.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To maj z toho, že to píšou v céčkuMex píše:Dívali jste se na ten popis?
Je to docela síla. Přetečení proměných, neinicializavé proměné, potenciálně nekonečné cykly ...
A to je Toyota, což býval etalon spolehlivosti. Copak tam asi mají frantíci nebo taliáni?
Aleš Procháska
Nevím jak u kterého auta, ale automat u Škodovky umožní zdochnout motor v kterékoliv poloze páky. Jen pokud není v poloze pro parkování tak na palubce svítí nápis - zařaďte páku do polohy P. Je pravda, že jsem to nezkoušel při 150 km rychlosti, ale na parkovišti.
Krása pomíjí, blbost je věčná
Ano jde to (taky nevím zda u 150 ), a taky jde přesunout páku během jízdy kamkoliv.sisi píše:Nevím jak u kterého auta, ale automat u Škodovky umožní zdochnout motor v kterékoliv poloze páky. Jen pokud není v poloze pro parkování tak na palubce svítí nápis - zařaďte páku do polohy P. Je pravda, že jsem to nezkoušel při 150 km rychlosti, ale na parkovišti.
Ovšem pokud dáte zpátečku, čeká až se auto úplně zastaví a teprve pak ji tam šupne, takže takové známé dobrždění a rychlý rozjezd pomocí spojky nelze. (dost to omezuje)
Brzda klasická a případně mechanická ruční, taky fungují - nevím jak moc natvrdo je zapracované, že jakmile šlápnu na brzdu tak jde plyn dolů a případně se vyřazuje (takto to pracuje)
To že se může stát cokoliv je pravda, ale pokud by každý přizpůsobil styl jízdy všem eventualitám, nejel bych do práce hodinu, ale půl dne.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22409
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nektery novy automaty maji paku uz jen elektronickou
to s tim vyrazenim posilovace brzd mi prijde dost podivne
nechce se mi verit ze by to proslo homologaci kdyby to za urcitych podminek omezovalo funkci brzd
to s tim vyrazenim posilovace brzd mi prijde dost podivne
nechce se mi verit ze by to proslo homologaci kdyby to za urcitych podminek omezovalo funkci brzd
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
kdysi byl na rádiu rozhovor s jednou pop hvězdou co ji švestky namařili nějakých stosedumdesát na dálnici, tak byla někde v bulváru a prý dneska jsou ty auta o hodně bezpečnější, takže když poletí dvě kila, je to jako by před třiceti lety jela stovkoulubos píše:.......... Bohužel lidi si myslí že je dnes ty abs esp airbagy a jiné věci zachrání, že mohou jezdit jak idioti a ono se to nutrhne.
konkrétně jí jsem to věřil ,ale normální člověk má pořád mozek upnutej na míše tak jak před třiceti lety a od určité rychlosti už je kolikrát i ten airbag k hovnu
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
-
- Příspěvky: 178
- Registrován: 1. 12. 2013, 11:08
robokop píše:
to s tim vyrazenim posilovace brzd mi prijde dost podivne
nechce se mi verit ze by to proslo homologaci kdyby to za urcitych podminek omezovalo funkci brzd
pri plne otvorenej škrtiacej klapke u benzínového motora je trochu problém,,, nieje odkiaľ vziať podtlak pre posilovač ,,, zasoba podtlaku vystačí na 2 max 3 stlačenia brzdy
ak si dobre spomínam bez posilovača nohou šlo vytlačiť v brzdovom systeme tak 25bar,, a to som sa držal volantu a tlačil tak že som sa bal že ohnem brzdu, s posilovačom v pohode 120bar
Matúš
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22409
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No dobre ale hadam ze tyhle auta uz davno nejsou atmosfericky a tudiz maji vyvevu
Navic ty 2-3 stlaceni musej stacit
V zasade potrebujes jen jedno
Pri prudkem stisknuti pedalu navic zabere logika v ABS a vyvola u vetsiny aut nouzove brzdeni ktere je hydraulicke
Ta doba brzdeni je pak delsi nez stisk pedalu a casto spolehlive chcipne i motor
Si zkuste vyklepnout brzdu v rozjetym aute a uvidite tu podstatne zvetsenou reakci
Navic ty 2-3 stlaceni musej stacit
V zasade potrebujes jen jedno
Pri prudkem stisknuti pedalu navic zabere logika v ABS a vyvola u vetsiny aut nouzove brzdeni ktere je hydraulicke
Ta doba brzdeni je pak delsi nez stisk pedalu a casto spolehlive chcipne i motor
Si zkuste vyklepnout brzdu v rozjetym aute a uvidite tu podstatne zvetsenou reakci
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
-
- Příspěvky: 178
- Registrován: 1. 12. 2013, 11:08
http://www.autobazar.sk/9977989/toyota- ... 0-kw-a-5d/" onclick="window.open(this.href);return false;
no neviem tie motory 1,8 vyzerajú bez turba,,tj asi aj bez podtlakovej pumpy,, ak človek v panike 2krat mačkne brzdu minie podtlak tak 100kw bez podtlaku v posilovači sa bude brzdiť dosť blbo,,
no neviem tie motory 1,8 vyzerajú bez turba,,tj asi aj bez podtlakovej pumpy,, ak človek v panike 2krat mačkne brzdu minie podtlak tak 100kw bez podtlaku v posilovači sa bude brzdiť dosť blbo,,
Matúš
to je dobrej postřehtrxtechnologies píše:http://www.autobazar.sk/9977989/toyota- ... 0-kw-a-5d/
no neviem tie motory 1,8 vyzerajú bez turba,,tj asi aj bez podtlakovej pumpy,, ak človek v panike 2krat mačkne brzdu minie podtlak tak 100kw bez podtlaku v posilovači sa bude brzdiť dosť blbo,,
u atmosférickýho benzínu to takhle je
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22409
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak mozne to je ze tam nedavaji vyvevu
oni v novejch autech obcas zapominaji osadit i motor
v necem podobnym jsem jel
seslapnu plyn a ono nic
asi to byl ten pripad kdy ho tam nedali
oni v novejch autech obcas zapominaji osadit i motor
v necem podobnym jsem jel
seslapnu plyn a ono nic
asi to byl ten pripad kdy ho tam nedali
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
ne to je dáno principem motoru
u zážehového motoru se v okamžiku kdy sundáš nohu z plynu zavře klapka v sání a celý motor funguje jako velká vývěva
u diesela to tak není
u zážehového motoru se v okamžiku kdy sundáš nohu z plynu zavře klapka v sání a celý motor funguje jako velká vývěva
u diesela to tak není
Naposledy upravil(a) testone dne 25. 10. 2016, 6:44, celkem upraveno 1 x.
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;