hospudka
Moderátor: sysel
no a ve chvíli kdy si řj usmyslí že přidá plyn nezávisle na poloze plynového pedálu, tak klapku otevře a podtlak tam mimo malé zásoby v posilovači prostě není
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 178
- Registrován: 1. 12. 2013, 11:08
+ je to hybrid a určite si auto nejakým spôsobom dokáže obmedzovať brzdový tlak od vodiča aby sa v bežnom režime dalo rekuperovať generatorom,, takže ak sa blbá jednotka z nejakého dôvodu zacylí v režime maximalneho vykonu tak ma dosť hardwarových prostriedkov aby to mohlo vyzerať ako na videu
Matúš
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
zdravím chlapi s těma autama, mám toto https://cs.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_190" onclick="window.open(this.href);return false; rok 92, 2,0l benzín, 122koníků a reálná spotřeba 7 l/100km!! protože to v něm svádí k jízdě 80-90km/hod s úsměvem, je tam jen volant, šaltra, pedály - jedeš (teda ABS už to má, to je podle mě jediný důležitý), místa jako kráva, ne jak ty moderní tunel-kokpity a hlavně, žádná elektronika, i okna mám na "švihadla", je to paráda, ukecali mě veteránisti, že hodnota letí raketově nahoru, jinak by musel z domu, druhé auto neutáhnu, tak je na renovaci a půjde na zimu depozit, časem veteránské V
P.S. vzpomínám si, jak chlápek v audio shopu mi tam šel ukázat, kam nalepím asfaltové protirezonační pláty a když otevřel kufr, s otevřenou hubou obešel celý auto a říká: "tady je to ale vytlumené komplet všechno, nic víc netřeba" ... tak jsem se jen smál, je to fakt jedeš 90 a špendlík bys slyšel spadnout, tehdá se ještě dělali Auta s velkým A, dneska to furt fňuká o servis a všechno se kur..í jak na běžícím páse.
P.S. vzpomínám si, jak chlápek v audio shopu mi tam šel ukázat, kam nalepím asfaltové protirezonační pláty a když otevřel kufr, s otevřenou hubou obešel celý auto a říká: "tady je to ale vytlumené komplet všechno, nic víc netřeba" ... tak jsem se jen smál, je to fakt jedeš 90 a špendlík bys slyšel spadnout, tehdá se ještě dělali Auta s velkým A, dneska to furt fňuká o servis a všechno se kur..í jak na běžícím páse.
Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
Navazu na Pepu. Pred casem byl na off foru klasicky hranaty, poctive petilitrovy mamut. Oblibene auto kmotru celeho sveta Cena hodne ojete Fabie. Puvodni stav, zadne vyvarky, zaplaty ani upravy, stav ulozenky stroje. Krasny veteranek bez nutnosti prace na nem. Ve vybave veci co budou mit auta stredni tridy za 10 roku ve standardu. Nemit uz 6 aut, mit vice prostoru, ozdoba garaze. Cena byla velice rozumna presto chudacka nikdo nechtel. Mladosi si tuni 120tky. Nas ktere rodice v tomto besu vozili, mame jedine prani, dostat jich co nejvic do lisu. Z meho pohledu nenavideny stroj a snad asi nejstrasnejsi basl co Skodovka, kdy spachala.
Na veteránský to nedávej to je hrozná škoda zrušit papíryPepa z depa píše:zdravím chlapi s těma autama, mám toto https://cs.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_190" onclick="window.open(this.href);return false; rok 92, 2,0l benzín, 122koníků a reálná spotřeba 7 l/100km!! protože to v něm svádí k jízdě 80-90km/hod s úsměvem, je tam jen volant, šaltra, pedály - jedeš (teda ABS už to má, to je podle mě jediný důležitý), místa jako kráva, ne jak ty moderní tunel-kokpity a hlavně, žádná elektronika, i okna mám na "švihadla", je to paráda, ukecali mě veteránisti, že hodnota letí raketově nahoru, jinak by musel z domu, druhé auto neutáhnu, tak je na renovaci a půjde na zimu depozit, časem veteránské V
P.S. vzpomínám si, jak chlápek v audio shopu mi tam šel ukázat, kam nalepím asfaltové protirezonační pláty a když otevřel kufr, s otevřenou hubou obešel celý auto a říká: "tady je to ale vytlumené komplet všechno, nic víc netřeba" ... tak jsem se jen smál, je to fakt jedeš 90 a špendlík bys slyšel spadnout, tehdá se ještě dělali Auta s velkým A, dneska to furt fňuká o servis a všechno se kur..í jak na běžícím páse.
Mimochodem, k tomu sešlápnutí spojky (u "neamerických" aut):
Už od autoškoly jsem si zvyknul v případě nutnosti prudkého brždění zároveň dupnout na spojku.
Ani nevím, jestli je to doopravdy prospěšné nebo škodlivé.
Alepoň mi pak zůstane (většinou) nastartovaný motor.
Už od autoškoly jsem si zvyknul v případě nutnosti prudkého brždění zároveň dupnout na spojku.
Ani nevím, jestli je to doopravdy prospěšné nebo škodlivé.
Alepoň mi pak zůstane (většinou) nastartovaný motor.
Nabídněte mi, prosím, formy na PET lahve z limonádoven i pivovarů (i kovošrotu).
určitě je to ku prospěchuHabešan píše: Ani nevím, jestli je to doopravdy prospěšné nebo škodlivé.
nemusíš v brzdách mařit energii schovanou v roztočeném motoru
navíc některým motorům se z různých důvodů zrovna moc z otáček nechce
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Chování různých materiálů pod tlakem:
https://www.youtube.com/watch?v=05WgurzejZk
https://www.youtube.com/watch?v=05WgurzejZk
tohle je perfektní díkjova píše:Chování různých materiálů pod tlakem:
https://www.youtube.com/watch?v=05WgurzejZk
dnešní zkušenost se státem
Ředitelství silnic a dálnic ČR k nám v létě přivezlo k odzkoušení/opravě hlavu válců z jakéhosi speciálního stroje co používají
hlava je zralá do šrotu, nabídli jsme novou za cca 20000,- Kč
Dva (!!!!!) měsíce na ŘSD trvalo, než ten moloch sežvýkal a schválil objednávku na opravu jejich stroje za těch 20000,- Kč
celou tu dobu ta mašina samozřejmě stála, nepracovala, atd.......
nedivím se už ničemu
jen nějak nechápu, si proč nezanedbatelná část voličů pořád myslí, že čím víc státu tím lépe.......
chce se mi blít - nebo se smát?
Ředitelství silnic a dálnic ČR k nám v létě přivezlo k odzkoušení/opravě hlavu válců z jakéhosi speciálního stroje co používají
hlava je zralá do šrotu, nabídli jsme novou za cca 20000,- Kč
Dva (!!!!!) měsíce na ŘSD trvalo, než ten moloch sežvýkal a schválil objednávku na opravu jejich stroje za těch 20000,- Kč
celou tu dobu ta mašina samozřejmě stála, nepracovala, atd.......
nedivím se už ničemu
jen nějak nechápu, si proč nezanedbatelná část voličů pořád myslí, že čím víc státu tím lépe.......
chce se mi blít - nebo se smát?
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale to je normální ,není to soukromá firma .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;