Vřeteník BT 30 středem chlazený
Nemáte někdo náhodou výkres/řez na vřeteník BT30 s chlazením středem plus spojení s motorem?
Uvažuju o updatu mého vřeteníku plus výrobu vlastního vřetenového serva a potřebuju nějakou inspiraci.
Uvažuju o updatu mého vřeteníku plus výrobu vlastního vřetenového serva a potřebuju nějakou inspiraci.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Takéto niečo, len ISO40 by Ti nestačilo?
Spojenie s motorom je cez remeň, prevod 1:1
Spojenie s motorom je cez remeň, prevod 1:1
- Přílohy
-
- vreteno cincinnati arrow.pdf
- (1.03 MiB) Staženo 472 x
Jak je tam pak řešený ten vstup kapaliny do hřídele? Já uvažuju otáčky okolo 16 tis, možná i víc. Jde mi o to jak je to tam napojené když se to točí a i při upínání posouvá.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22408
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak ten vtahovak koupis, jak se rika za penize v praze dum, poptej, uvidis
tu hridel uz vyvrtas asi snaze ale taky to neni uplne banalita aby ti to neuteklo
asi pred rokem jsem potreboval nahradni dil prave na vnitrni chlazeni
novej od vyrobce vretene cca 300 000,- Kc (tj. nove vreteno)
vyroba te 4 nebo 5 dirky asi 400 hluboke nakonci skrz asi 11 tycku, nesehnal jsem nikoho
nakonec jsme tam misto ulomeneho konce udelali zavit na hloubicce dovnitr
do toho se na loctite sroubnul polotovar ktery se uz vyvrtat dal pac byl nepomerne kratsi a cele se to nabrousilo v kuse aby to bezelo az po slepeni
slape to vyborne, v CR zdanlive nevyrobitelne, nebo nezaplatitelne tak jsem na to musel oklikou
tu hridel uz vyvrtas asi snaze ale taky to neni uplne banalita aby ti to neuteklo
asi pred rokem jsem potreboval nahradni dil prave na vnitrni chlazeni
novej od vyrobce vretene cca 300 000,- Kc (tj. nove vreteno)
vyroba te 4 nebo 5 dirky asi 400 hluboke nakonci skrz asi 11 tycku, nesehnal jsem nikoho
nakonec jsme tam misto ulomeneho konce udelali zavit na hloubicce dovnitr
do toho se na loctite sroubnul polotovar ktery se uz vyvrtat dal pac byl nepomerne kratsi a cele se to nabrousilo v kuse aby to bezelo az po slepeni
slape to vyborne, v CR zdanlive nevyrobitelne, nebo nezaplatitelne tak jsem na to musel oklikou
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
životnost těch gufer bude asi tak 10 seckutil_tim píše:Nevím jestli je to co chceš
Já bych udělal na rotační část (rotor) žlábek gufero na obě strany kolem žlábku
pak příčná díra durch ve dně žlábku několikrát přes středu rotoru
rotor ve středu vrtaný až k příčným dírám z toho rozvod tam kde je třeba - na nástroj
k tomu vrtání dlouhých tyček
je třeba na to jít trochu od lesa
vrtat nejdřív, tj. surovou tyč
pak obrobit povrch podle té díry
pak nevadí, že díra při vrtání ujede mimo osu
osobně vyzkoušeno na vřeteni pro Union B60
pak to jde dělat i na obyčejném soustruhu nebo horizontce
jinak extra stroj na vrtání takovýhle věcí mají v ZPA Nová Paka
točí se tam obrobek i nástroj proti sobě
ochotně berou i zakázky zvenku
je třeba na to jít trochu od lesa
vrtat nejdřív, tj. surovou tyč
pak obrobit povrch podle té díry
pak nevadí, že díra při vrtání ujede mimo osu
osobně vyzkoušeno na vřeteni pro Union B60
pak to jde dělat i na obyčejném soustruhu nebo horizontce
jinak extra stroj na vrtání takovýhle věcí mají v ZPA Nová Paka
točí se tam obrobek i nástroj proti sobě
ochotně berou i zakázky zvenku
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Právě že ty otáčky ve spojení s nějakým tím tlakem kapaliny mi přijde dost smrtící pro to gufero, chcát to tam taky nějak moc nesmí , ložiska ve vřeteníku to asi moc neocení.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Bingo - a pak se taková věc jmenuje "rotační přívod pro chlazení skrz vřeteno" a ne gufero.kutil_tim píše:Teorie:
Jen ty tekutiny ,ložiska, tlak musí být na to uzpůsobené.
Koupit se to samozřejmě dá, cena obvykle odpovídá (překvapivě) složitosti problému.
kutil_tim
gufera mají předepsanou max. obvodovou rychlost, dá se to dohledat v katalogu, není to zas tak moc, pak hodně rychle odejdou, snadno vyrejou i drážku do protipovrchu
nejsou stavěná na těsnění tlaku
u chlazení středem vřetene se počítá s tlaky v desítkách bar a víc
atd atd
gufera mají předepsanou max. obvodovou rychlost, dá se to dohledat v katalogu, není to zas tak moc, pak hodně rychle odejdou, snadno vyrejou i drážku do protipovrchu
nejsou stavěná na těsnění tlaku
u chlazení středem vřetene se počítá s tlaky v desítkách bar a víc
atd atd
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Na fotke je vidieť priestor, kde má byť rotačný prívod. Vo vretene je závit cca M16x1,5 ľavý. Rotačný prívod nemám, nebol pri stroji, keď som ho kupoval. Raz som to zisťoval a cena cca 1000eur.lubos píše:Jak je tam pak řešený ten vstup kapaliny do hřídele? Já uvažuju otáčky okolo 16 tis, možná i víc. Jde mi o to jak je to tam napojené když se to točí a i při upínání posouvá.
Našroboval sa do toho hrncu s vybraním, ktorým vzduchový piest tlačí na vreteno. otvorom prechádza hadica s kvapalinou a zároveň drží prívod, aby sa neotáčal.
krúžok na snímače (novo sústružený) má pri použití chladenia ešte zahnutie dolu medzi tie dva pásiky plechu. Prípadné priesaky sa dostanú ne ten plech a stečú dolu. Celé to bolo utesnené silikónom.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 7. 5. 2014, 9:04
Luboši tak si zjisti jak funguje labyriové těsnění. Běžně používané v proudovém motoru
Na tvůj účel by určitě šlo použít. Navíc má neomezenou životnost.
Na tvůj účel by určitě šlo použít. Navíc má neomezenou životnost.
http://www.deublin.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;