Sice s trochu jiným tvarem rámu ale jinak úplně to samé jsem před lety ze šrotu podobně opravil pro syny a roky udržoval v provozu, pak když povyrostli to sloužilo ještě v MŠ, tak jestli k tomu mohu pár postřehů z praxe:Zbýňa píše:Pevnej termín je čtyřiadvacátýho večer a já ještě nemám potaženou sedačku
Jedno autí je málo, tehdy během asi půlroku jsem byl přinucen postupně vyrobit ještě další 3 a stejně to bylo málo.
Šlapky se ukázaly naprosto zbytečnými, byly jen na tom prvním a jen chvíli, stačí sedačku umístit o trochu výš a někam dopředu kousek kulatiny jako stupačky pro nohy.
Kolečka trpí, je dobré jich mít zásobu.
Někde u zadního kola je potřeba závěs, hlavně pro vlek ale hodí se třeba i pro různé jiné tahání, např. větví, při "defektu" druhého autíčka, vyprošťování zapadlého autíčka atd. - míst, kde s tím vhodně zapadnout, se kupodivu najdou spousty, klidně i na čisté rovině.
Přívěsů je potřeba opět povícero, stačí 2 kolečka, oj a třeba krabice na šrouby ale větší, aby se tam vešel i pasažér, u nás to byl ponejvíce pes a vzhledem k tomu kolikrát ho na tom vybourali jsem ho i obdivoval. Jinak jako náklad se hodí prakticky vše v dosahu, mě s tím dokázali za prázdniny porůznu po okolí rozvozit klidně i kubík labáku. Frekventované příslušenství byl za to i tažený ruční "bagr" a radlička na shrnování sněhu.
Někam, klidně na opěradlo zezadu, je třeba připevnit nějakou schránku ( např. na "tažné lano", pytlík s bombóny atd.atd.), na velikosti nezáleží, stejně bude vždy malá ale aspoň něco.
A je potřeba myslet i na dostatečný přísun čochtiček, protože třeba při prakticky denních závodech z kopce jim brždění v cíli dává fakt docela zabrat.
Dostatečnou odměnou za tohle všechno jsou pak člověku rozzářené oči bandy raubířů z širého okolí ...