studujem kadejake videjka a sa snažím ako sa dá. Ide to pre vnukov po dvore. Motor tam bude z krovinorezu .
Co jste dneska bastlili?
na zadnom kolese je volnobežka z mopeda . V zabere je len jedno koleso. Rýchlosť je navrhnuta cca 20km /hod. Brzda je kotúčová z bike mechanická.
tady máš hezký popis geometrie přední nápravy : http://www.schroter.cz/ouvc3/ouv-c-ot34geom-koncept.htm
A fakt o nějakou geometrii a polohu volantu jde?
Smyslem je přece si zablbnout. Tak když se to bude řídit obtížně a do zatáčet to bude driftovat - tak o to líp.
V mládí jsme si suprově zablbli na vozítku, které se řídilo taháním za špagáty na přední nápravě.
Smyslem je přece si zablbnout. Tak když se to bude řídit obtížně a do zatáčet to bude driftovat - tak o to líp.
V mládí jsme si suprově zablbli na vozítku, které se řídilo taháním za špagáty na přední nápravě.
-
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Za čo jeJergušovi Zverodoktor neskutočne vďačný a váži si to .
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
No, akurat bez aspon spravnej spojovacky a polohy pak riadenia v predu, to bude dret gumy v zatacke a spomalovat, na travniku bude koleso robit buldozer.
To ze cap nema zaklon, je na skodu, pac sa natocis s volantom, ak by mal zaklon tak sa kolesa vracaju do proameho smeru same.
atlan píše: ↑6. 3. 2021, 5:25No, akurat bez aspon spravnej spojovacky a polohy pak riadenia v predu, to bude dret gumy v zatacke a spomalovat, na travniku bude koleso robit buldozer.
To ze cap nema zaklon, je na skodu, pac sa natocis s volantom, ak by mal zaklon tak sa kolesa vracaju do proameho smeru same.
Ďakujem za podnety je to prvotina, tak až budem robiť ďalšiu pre druhú partiu budem mať už nejaké skusenosti. Potom sa ozvem ako to dopadlo.