Zdravím všetkých..
Kúpil som SU-35 ale buhužiaľ bez ovládacej elektrickej skrine. Nemáte niekto schému tej skrine???
Dikes... JJ
Hladam schemu na SU-35
Zdravím..
Už som zohnal tu ovladaciu skrinu, a momentalne ju postupne prekreslujem a chcem ju prerobiť na oveľa menšiu skriňu, akurát neviem čo z nadprúdovým rele, a trafo... netuším či ho môžem nahradiť pulzným zdrojom.. nakoľko neviem čo všetko napája ....
Ovládanie stykačov a rele je na 48V striedavých.
Takže prekreslím perobím a potom to sem dám.....
Majte sa krásne.. , ale tá origo schéma by bodla už kôli kontrole, aby som niečo nezrušil.
JJ.
Už som zohnal tu ovladaciu skrinu, a momentalne ju postupne prekreslujem a chcem ju prerobiť na oveľa menšiu skriňu, akurát neviem čo z nadprúdovým rele, a trafo... netuším či ho môžem nahradiť pulzným zdrojom.. nakoľko neviem čo všetko napája ....
Ovládanie stykačov a rele je na 48V striedavých.
Takže prekreslím perobím a potom to sem dám.....
Majte sa krásne.. , ale tá origo schéma by bodla už kôli kontrole, aby som niečo nezrušil.
JJ.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2654
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Mám SU50, což je větší brácha. Má 2 motory v tandemu, rozběh hvězda trojůhelník a měření proudu do primárního motoru, má i rychloposuv.
Tady ten je menší brácha a předpokládám že má motor jen jeden.
Na tom ovládání nehledej žádnou vědu.
Doporučuju spouštění motoru vřetene vyřešit frekvenčním měničem.
Jednak to omezí rozběhové proudové nárazy téměř na nulu a jednak získáš možnost plynulé regulace (úžasná věc - kdo si jednou zvykne už bez toho neumí dělat). Navíc má ochranu motoru už v sobě, takže odpadnou oba stykače reverzace a tepelka.
Dál už tam nic moc světoborného není - ovládání čerpadla kapaliny, ovládání motoru rychloposuvu (pokud jej má) a napájení lampy 24VAC.
Takže bych použil od Telemecanique motorové spouštěče GZ1 + mikrostykače s cívkama na 24VAC (nacvaknou se do sebe přes takovou kostku). Tenhle GZ1 tvoří v jednom celku tepelnou ochranu motoru + jistič zkratu + silové odpojení při jednom z jevů). Takže zabiješ dvě mouchy jednou ranou a ještě se ti zjednoduší zapojení.
Jako zdroj 24VAC bych použil obyč. EI trafo s výkonem aby utáhlo lampu + lehká rezerva na ty dva stykače.
Hned na začátku to odjistíš hlavním jističem s vyrážecí cívkou a tu připojíš k hříbku (total stop).
Tady ten je menší brácha a předpokládám že má motor jen jeden.
Na tom ovládání nehledej žádnou vědu.
Doporučuju spouštění motoru vřetene vyřešit frekvenčním měničem.
Jednak to omezí rozběhové proudové nárazy téměř na nulu a jednak získáš možnost plynulé regulace (úžasná věc - kdo si jednou zvykne už bez toho neumí dělat). Navíc má ochranu motoru už v sobě, takže odpadnou oba stykače reverzace a tepelka.
Dál už tam nic moc světoborného není - ovládání čerpadla kapaliny, ovládání motoru rychloposuvu (pokud jej má) a napájení lampy 24VAC.
Takže bych použil od Telemecanique motorové spouštěče GZ1 + mikrostykače s cívkama na 24VAC (nacvaknou se do sebe přes takovou kostku). Tenhle GZ1 tvoří v jednom celku tepelnou ochranu motoru + jistič zkratu + silové odpojení při jednom z jevů). Takže zabiješ dvě mouchy jednou ranou a ještě se ti zjednoduší zapojení.
Jako zdroj 24VAC bych použil obyč. EI trafo s výkonem aby utáhlo lampu + lehká rezerva na ty dva stykače.
Hned na začátku to odjistíš hlavním jističem s vyrážecí cívkou a tu připojíš k hříbku (total stop).
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Zkus to tady: https://stachura.cz//manual.htm
Edit:
Omlouvám se, nějak jsem si to zaměnil s SU 50, Stachura na SU 35 nemá nic.
Edit:
Omlouvám se, nějak jsem si to zaměnil s SU 50, Stachura na SU 35 nemá nic.
Naposledy upravil(a) salus dne 21. 5. 2023, 2:56, celkem upraveno 1 x.
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tady ho někdo prodává
https://www.aircraft-reports.com/sukhoi ... -language/
tedy jestli je to přesně ono
https://www.aircraft-reports.com/sukhoi ... -language/
tedy jestli je to přesně ono
Aleš Procháska
Presne toto som hľadal, ale nechcel som to napísať priamo. Som rád, že ešte sú ľudia, ktorí chápu jemné nuansy komunikácie.prochaska píše: ↑21. 5. 2023, 1:04 Tady ho někdo prodává
https://www.aircraft-reports.com/sukhoi ... -language/
tedy jestli je to přesně ono