Ahoj hledám závitovou trubku z nerezu o průměru 12-16mm ideálně s metrickým závitem, podařilo se mi dohledat jen s G trubkovým závitem. Neví prosím někdo, zda se to vůbec vyrábí?
Zde je odkaz na to co jsem našel.
https://www.sikla.cz/vodn-strana-134107 ... r-va-78910
Moc díky, Pavel
Závitová trubka - nerez
Potřebuji si vyrobit “heatsinky” pro svařování tenkostěnných trubek rámu kola. Něco takového: https://www.paragonmachineworks.com/hea ... ength.html
Nejdelší mi stačí cca 150mm.
Já myslel nestačila by ty nerez trubka a udělat si závit bych možná nějaké kousky mělcapajev píše: ↑7. 1. 2024, 7:10Potřebuji si vyrobit “heatsinky” pro svařování tenkostěnných trubek rámu kola. Něco takového: https://www.paragonmachineworks.com/hea ... ength.html
Nejdelší mi stačí cca 150mm.
SCHAUBLIN 53, GACK K15 , Weiler Condor 81, RB40, Avia fnc 25, a další
Pěkný večer,
a co takhle použít místo trubky tyčku z nerezové "automatovky" 1.4305? Obrábí se podstatně lépe než "potravinářská" 1.4301 nebo další, na trubky používané materiály. Na tohle použití nebude menší chemická odolnost na závadu, funkčně vyhoví i "rezavějící" ocel.
Kdysi jsem dělal na prodloužení trubky přední motovidlice rozpínací dělené pouzdro, segmenty stahovala jenom gumička, ta se sice spálila, ale to už nevadilo.
a co takhle použít místo trubky tyčku z nerezové "automatovky" 1.4305? Obrábí se podstatně lépe než "potravinářská" 1.4301 nebo další, na trubky používané materiály. Na tohle použití nebude menší chemická odolnost na závadu, funkčně vyhoví i "rezavějící" ocel.
Kdysi jsem dělal na prodloužení trubky přední motovidlice rozpínací dělené pouzdro, segmenty stahovala jenom gumička, ta se sice spálila, ale to už nevadilo.
Hezké ráno, díky za tip. Zůstanu však u trubky. Přiznám se, že jen z důvodu, že se mi nechce vrtat cca 6-ka díra 100mm dlouhá.Mílap píše: ↑7. 1. 2024, 9:23 Pěkný večer,
a co takhle použít místo trubky tyčku z nerezové "automatovky" 1.4305? Obrábí se podstatně lépe než "potravinářská" 1.4301 nebo další, na trubky používané materiály. Na tohle použití nebude menší chemická odolnost na závadu, funkčně vyhoví i "rezavějící" ocel.
Kdysi jsem dělal na prodloužení trubky přední motovidlice rozpínací dělené pouzdro, segmenty stahovala jenom gumička, ta se sice spálila, ale to už nevadilo.
Ta trubka je pro vytvoření stahovací osy, dutá je proto abych skrz ní mohl pustit argon pro ochranu kořene svaru. Zhruba ve středu té osy budou provrtané díry na skrz.
Na to dělené rozpínací pouzdro mám připravenou mosaz, komerční pouzdra většinou používají olověný bronz, ten však nemám v regále . Pouzdra se standardně dělí buď na čtyři kousky spojené ocelovým kroužkem, tak jako obrázku, nebo jsou jen částečně naříznuté jako na mém odkaze.
Problémy s koupí hotového pouzdra jsou dva. 1. cena: cca 3000 za pouzdro + ultra drahá pošta z us, clo, dph, v evropě jsem je nenašel. 2. Potřebuju krom standardních rozměrů i atypické rozměry. Celkově mám v plánu vyrobit postupně 7 kusů různých rozměrů.