Vyskytl se mi problém - nemohu zařadit posuv, resp. "povrchně", páka co je vlevo na vřeteníku neřadí. Samozřejmě jsem se podíval pod víčka a našel kde je problém, ale nepřišel jsem na to jak to funguje. Popíšu dle přílohy: pod číslem 1 jsou kola co přesouvá zmíněná páka pomocí vidličky, to chodí, ale nevím jak tato páka v normálním stavu ovlivňuje zubovou spojku pod číslem 2(spojka je aretována proti bočnímu pohybu na hřídeli odspodu kamenem který je uprostřed na vlastním krátkém ramínku - pokud ji ručně přesunu, tak aby zapadla do protikusu kola, na jednu nebo druhou stranu, tak převodovka běží normálně ) která je o hřídel níže, a propojí převod na výstup ke kolům která jsou již pod vnějším krytem ......předpokládám, že to bude velmi jednoduché, nicméně jsem to nikdy předtím neviděl a i výkresy manuálu jsou stručné, bez vyobrazení jakýchkoliv pák, tak mi to hlava nebere.
Jinak postrádám také elektrikáře co by rozuměl rozvaděčovým komponentům - měnič je naplánovaný, ale nějak se to vleče a drechsler je stále potřeba
SV 18 RB - sos
Problém bude asi jen v tom, že řazení posuvů(levá páka na vřeteníku) je vázané na zařazení předlohy otáček (pravá páka na vřeteníku).
Jinak ta spodní spojka, na nákresu pod číslem "2" je jednozubová reverzační spojka posuvu, a ta se ovládá pravou vrchní pákou na suportu.
Milan
Jinak ta spodní spojka, na nákresu pod číslem "2" je jednozubová reverzační spojka posuvu, a ta se ovládá pravou vrchní pákou na suportu.
Milan