manuál k brusce BV2 - hledám
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Nemáte někdo manuál (nebo jinou dokumentaci) k brusce na ventily BV2 (výrobce Tesla Rožnov)?
Eventuálně ještě výkres ke kleštinám.
ilustrační foto
Eventuálně ještě výkres ke kleštinám.
ilustrační foto
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
výkres nemám, ale toto by ti mohlo pomôcť.
Pri týchto brúskach sú min. 2 druhy kužeľa na konci klieštiny.
Funguje to aj s klieštinou, ktorá tam nepatrí - nedávno som to odskúšal.
Na tomto obrázku sú obidva konce s upínacím priemerom, ten druhý typ má rozrezanie len z jednej strany a na druhom konci je otvor o niečo väčší.
Pri týchto brúskach sú min. 2 druhy kužeľa na konci klieštiny.
Funguje to aj s klieštinou, ktorá tam nepatrí - nedávno som to odskúšal.
Na tomto obrázku sú obidva konce s upínacím priemerom, ten druhý typ má rozrezanie len z jednej strany a na druhom konci je otvor o niečo väčší.
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Prosím tě, jakou? Nemohu nic rozumného (tvarově podobného) dohledat.r4cv píše:...Funguje to aj s klieštinou, ktorá tam nepatrí - nedávno som to odskúšal...
Mohl by jsi tu vyfocenou kleštinu oměřit?
-ď-
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Tie klieštiny som kúpil na inzerát. Boli tiež z BV2, ale iný model/r.v.
rozdiel bol v dĺžke, uhle kužela na koncoch, počet zárezov (3/6). V jednej boli upínacie priemery na oboch koncoch, na ostatných len na jednej strane.
Ventily sme ale obrúsili a motor funguje bez problémov (Zetor 8011).
rozdiel bol v dĺžke, uhle kužela na koncoch, počet zárezov (3/6). V jednej boli upínacie priemery na oboch koncoch, na ostatných len na jednej strane.
Ventily sme ale obrúsili a motor funguje bez problémov (Zetor 8011).
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
No já právě nemůžu sehnat ani jedny (ani pro ten starší typ brusky, která má označení 21VS).
Podle všeho to vypadá, že do BV2 potřebuji opravdu kleštiny s upínáním na obou koncích (přesně jak jsi vyfotil).
Má někdo představu kolik by mohla / měla stát zakázková výroba?
Eventuálně čím je nahradit (jaký typ dostupnejch kleštin by šel na tyto upravit)?
Sada by měla být pro průměry od 5 mm do 12 mm (jak odstupňované netuším).
PS. Ten manuál k brusce by se taky hodil
Podle všeho to vypadá, že do BV2 potřebuji opravdu kleštiny s upínáním na obou koncích (přesně jak jsi vyfotil).
Má někdo představu kolik by mohla / měla stát zakázková výroba?
Eventuálně čím je nahradit (jaký typ dostupnejch kleštin by šel na tyto upravit)?
Sada by měla být pro průměry od 5 mm do 12 mm (jak odstupňované netuším).
PS. Ten manuál k brusce by se taky hodil
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Nejsou náhodou BV2 kleštiny stejné jako do italské brusky VG19?
http://www.azspa.it/en/shop1/vgx/az664-collet-detail" onclick="window.open(this.href);return false;, ale cena 220,- € za jednu mi připadá dost mimo
Nejlépe bych to viděl předělat na ER kleštiny - to by, ale chtělo dokumentaci.
http://www.azspa.it/en/shop1/vgx/az664-collet-detail" onclick="window.open(this.href);return false;, ale cena 220,- € za jednu mi připadá dost mimo
Nejlépe bych to viděl předělat na ER kleštiny - to by, ale chtělo dokumentaci.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
to je špatně, v té brusce se používají takovéhle extra kleštiny proto, aby ventil byl upnut ve dvou místech co nejdál od sebeFrancotirador píše: Nejlépe bych to viděl předělat na ER kleštiny - to by, ale chtělo dokumentaci.
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
To je mi jasné, ale lepší ER než nictestone píše:...v té brusce se používají takovéhle extra kleštiny proto, aby ventil byl upnut ve dvou místech co nejdál od sebe
Mám sadu ER32, kleština je dlouhá 40 mm (což je sice míň než 60 mm u originální), ale snad by mohla díky četnému rozřezání obepnout dřík ventilu v celé její délce.
Návod k obsluze nemám, ale předpokládám, že se ventil (dřík) upíná za plochu, kterou jezdí ve vodítku (to by mohlo těch 40 mm stačit).
Nějak se mi nechce kvůli absenci kleštin té BV2 zbavovat a ventily rektifikovat na ostřičce PP-U3 (což by bylo v krajní nouzi taky řešení).
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
r4cv moc dík za proměření kleštiny a za fotku příslušenství.
Z příslušenství nemám zhola nic
Na fotce poznám: Unašeče brusných kotoučů, imbus klíč a olejničku . Pak asi držák pro diamantový orovnávač (vlevo dole) - kam se upíná je mi záhadou. K čemu je to "trojúhelníkové" rameno (vpravo uprostřed) netuším vůbec.
Z příslušenství nemám zhola nic
Na fotce poznám: Unašeče brusných kotoučů, imbus klíč a olejničku . Pak asi držák pro diamantový orovnávač (vlevo dole) - kam se upíná je mi záhadou. K čemu je to "trojúhelníkové" rameno (vpravo uprostřed) netuším vůbec.
Naposledy upravil(a) Francotirador dne 19. 1. 2015, 5:47, celkem upraveno 1 x.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
- Francotirador
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 27. 7. 2010, 8:04
Tak se mi podařilo dohledat kleštinu, nakonec k brusce byla, ale jen jedna a navíc Ø 8 mm (zřejmě pro škodovku ).
Bohužel na mé auto a motorku potřebuji Ø 7 mm (a na druhou motorku Ø 5 mm) takže pátrání pokračuje (a tu co mám beru jen jako vzor). Na výrobu se necítím (nejsem si jist, že budu umět dodržet předepsané tolerance házivosti hlavy vůči dříku ventilu).
Bohužel na mé auto a motorku potřebuji Ø 7 mm (a na druhou motorku Ø 5 mm) takže pátrání pokračuje (a tu co mám beru jen jako vzor). Na výrobu se necítím (nejsem si jist, že budu umět dodržet předepsané tolerance házivosti hlavy vůči dříku ventilu).
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
kolikrát ty ventily brousíš? není jednoduší zajít někam kde to dělaj profi za pár stovek?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
kdo si hraje nezlobí
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;