stará dobrá Jawa
paradna doba ked bolo hlboko do vrecka a liter benzinu bola vzacnost... jasne ze nebola este ani obcianka ale
pionier ,pegas , pekac atd uz bol u kamarata na dvore /doma to nehrozilo a este teraz moja mati mraci obocie ked nazrie u mna do garaze/
este stastie ze mojho mladeho to nebavi
pionier ,pegas , pekac atd uz bol u kamarata na dvore /doma to nehrozilo a este teraz moja mati mraci obocie ked nazrie u mna do garaze/
este stastie ze mojho mladeho to nebavi
-
- Příspěvky: 883
- Registrován: 3. 12. 2013, 7:54
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Hehe to jsem udělal před pár lety taky, ale byl to mustang. Vysomroval jsem ho pro mladšího bráchu od mojí ženy, uvedl do provozu a.....Chcetě vidět výsledek jak se mladší generace starákarelsklo píše:Krasavec,dokážu si představit tu haldu práce.Radost pohledět .
Ja jsem svou 21tku přednedávnem věnoval mladším ročníkům k opačnému účelu-na dojetí po polňačkách...
Výrobní ředitel, co nadělal poctivě hodně vagónů špon do hutí.
Vypadá asi ako Součkov bicykel z Obecní školypiskoteek píše:Hehe to jsem udělal před pár lety taky, ale byl to mustang. Vysomroval jsem ho pro mladšího bráchu od mojí ženy, uvedl do provozu a.....Chcetě vidět výsledek jak se mladší generace starákarelsklo píše:Krasavec,dokážu si představit tu haldu práce.Radost pohledět .
Ja jsem svou 21tku přednedávnem věnoval mladším ročníkům k opačnému účelu-na dojetí po polňačkách...
- Pepa z depa
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 2. 12. 2012, 9:31
- Bydliště: Hostěradice (Znojemsko)
.. když mu to vždycky spravíš, tak se nediv ... takti mi, když jsem něco rozbil řekl "nasr..t vám do ruk" a bylo
Žiju abych tvořil, tvořím abych žil. www.PePeSysel.cz
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
máša: vřeteno voda 1,5kW, měnič Delta, 2Nm 3f 60V krokáče, Yako drivery, lineáry a kuličkáče Hiwin,
vynikající Gravos GVE-64 na 125kHz, rám 8mm ocel vylita plastbetonem, vše na masivním litinovém stole.
-
- Příspěvky: 883
- Registrován: 3. 12. 2013, 7:54
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Uvedl jsem ho jen do provozu před x rokama a předal, loni napodzim se dělal kvas na slivovičku a ja mustanga potkal ve sklepě v tomto stavu. Netrvalo ani 5 minut a byl u mě v dílně. Pak nastala taková ta klasika, rozborka, písek,
- Přílohy
Naposledy upravil(a) piskoteek dne 12. 2. 2015, 8:17, celkem upraveno 1 x.
Výrobní ředitel, co nadělal poctivě hodně vagónů špon do hutí.
-
- Příspěvky: 883
- Registrován: 3. 12. 2013, 7:54
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
No a tady stavba končí, z důvodu špatných kol, středy opískovaný, špice koupený ale nejsou ráfky. (oběhl jsem pár prodejen a za neorigo ráfek, který chytne lišku za 5 minut dávat 500-1000 nehodlám - na tolik vyšla skoro celá stavba)
Popřípadě sháním schopný kola( nejlépe obutý) ať může stavba pokračovat,.Na vzhledu atd nezáleží, jen ať ho můžu složit a časem dodělam pěkný kola.
Popřípadě hledám i řídítka, jsou v 65% stavu a na zadní tlumiče chrom péra hledám, sedlo je trhlé
Všechny dobré díly jsem porozdával, použil a na půdě už toho moc nezůstalo.
Popřípadě sháním schopný kola( nejlépe obutý) ať může stavba pokračovat,.Na vzhledu atd nezáleží, jen ať ho můžu složit a časem dodělam pěkný kola.
Popřípadě hledám i řídítka, jsou v 65% stavu a na zadní tlumiče chrom péra hledám, sedlo je trhlé
Všechny dobré díly jsem porozdával, použil a na půdě už toho moc nezůstalo.
Výrobní ředitel, co nadělal poctivě hodně vagónů špon do hutí.
já sem jako první motorové vozidlo měl 550-ku to byl nezmar strojek, ten sem měl ale zapůjčen a byl vrácen, pak různé javy 350, 250, čezety 175 a druhý maloobsah sem měl pionýra typ 21, to zase byla potvora tvrdohlavá, jak si to postavilo hlavu tak nenadělal nikdo nic a tlačilo se domu toho sem pak já blb daroval cigánum, no nic už zbyli jenom vzpomínky, teď mám jawu 350-639 a čezetu 175-470 kterou sem nedávno málem vyměnil za stojanovou vrtačku naštestí se mi to v hlavě srovnalo a přestože v peněžence nezůstalo zhola nic tak čezetka zustala doma
originál původní stav, najeto přes 100tisíc, absolutní spolehlivost, (tím absolutní myslím stav kdy motocykl jede, že díky tomu dnešnímu benzínu který když zestárne tak to nelze nastartovat a nebo díky tomu že je povinost celodeně svítit a baterie se vybije a motor pak na semaforu chcípne to nepovažuju za poruchy)
https://www.youtube.com/watch?v=stZfQW7plds" onclick="window.open(this.href);return false;
originál původní stav, najeto přes 100tisíc, absolutní spolehlivost, (tím absolutní myslím stav kdy motocykl jede, že díky tomu dnešnímu benzínu který když zestárne tak to nelze nastartovat a nebo díky tomu že je povinost celodeně svítit a baterie se vybije a motor pak na semaforu chcípne to nepovažuju za poruchy)
https://www.youtube.com/watch?v=stZfQW7plds" onclick="window.open(this.href);return false;
krasavice...
kdyby někdo chtěl renovovat jednoho z prvních mustangů ,tak bych se nebránil nějaké výměně.Nějak tuším ,že v tomhle životě se k němu nemám šanci dostat. Chytá na brnk, prdlé lanko zadní brzdy téměř bez koroze tacho má ještě rakvičku ,praskliny na kožence sedla. Chybí plastový kryt spojky. A přidám k němu dobový šroubovák vražený do šavlí . peníze nepotřebuji ,ale je mi ho líto. Je v dobré kondici ,takže je pořád od
souván na konec fronty.
kdyby někdo chtěl renovovat jednoho z prvních mustangů ,tak bych se nebránil nějaké výměně.Nějak tuším ,že v tomhle životě se k němu nemám šanci dostat. Chytá na brnk, prdlé lanko zadní brzdy téměř bez koroze tacho má ještě rakvičku ,praskliny na kožence sedla. Chybí plastový kryt spojky. A přidám k němu dobový šroubovák vražený do šavlí . peníze nepotřebuji ,ale je mi ho líto. Je v dobré kondici ,takže je pořád od
souván na konec fronty.
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Himbajs jak tak koukám na ty vaše stroje,hned bych se na něčem podobném projel...Tyhle mašiny jsem taky sedlal a vzpomínky mám krásné i když se občas (no víc občas) tlačilo .
Z českých máme už jenom Jawu moskito 50,před 4mi lety jsem s ním dojel z Brna k Otmuchovským jezerům a nazpět,musel jsem si ho pak vytáhnout z pomezi půlek jako zařezaná tanga .Ale dal to v pohodě.
Můj domácí co mi pronajímá dílnu má pěknou sbírku vč. 350 péráka a rikši ČZ 175,jakmile ho potkám tak to nafotím.
Až bude místo určitě zas něco pořídím.
Z českých máme už jenom Jawu moskito 50,před 4mi lety jsem s ním dojel z Brna k Otmuchovským jezerům a nazpět,musel jsem si ho pak vytáhnout z pomezi půlek jako zařezaná tanga .Ale dal to v pohodě.
Můj domácí co mi pronajímá dílnu má pěknou sbírku vč. 350 péráka a rikši ČZ 175,jakmile ho potkám tak to nafotím.
Až bude místo určitě zas něco pořídím.