Stránka 13 z 25
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 10:37
od robokop
tak z te mesy udelaj vystup pro menic
v halu napis neco nezavisleho na systemu co bude posilat ven vystup pro zpetnou vazbu menice
jak ted ovladas menic?
mozna by slo rozdvojit vystup z encoderu
impedancne a proudove to asi vyjde ale nebude to uplne ciste vzhledek tomu diferencialu
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 10:58
od r4cv
chcel som to spraviť mesou, ale mám k dispozícii len výstupy pre 4-tú os a klasické OUT
4-tú os nechcem obetovať - čaká pod ponkom. A tie OUT nemajú nikde popis, či zvládnu 13kHz. Výstup je 24V, to by som zas musel prispôsobovať. Takže ten prevodník je asi jednoduchší, otázna je cena. Zas je to riešenie, čo nacvaknem na lištu, dopojím káble a ide sa.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 10:59
od robokop
a jak ridis to vreteno?
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 11:00
od RaS
nemá třeba ten měnič vstup z encodéru motoru ABZ a potom i výstup dál do systému, tak jako většina měničů? pak bys nepotřeboval nic jen bys prohodil dráty
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 11:11
od r4cv
Ten menič je OmronVarispeedF7 a takúto vychytávku nepozná. Má len vstup na pulzy na spätnú väzbu.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 11:44
od r4cv
robokop píše:a jak ridis to vreteno?
vreteno je enable+dir a 0-10V všetko cez mesu 7i76
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 11:50
od robokop
doufal jsem v modbus
obcas by mohlo jit u nekterych menicu modifikovat registr s feedbackem
muzes teoreticky pritlacit neco k otackam kdyz to bude ve skluzu ale myslim ze to bude na prd
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 12:05
od r4cv
už sme to spomínali v retrofite sústruhu a preto to chcem spraviť poriadne. Myslím, že takto by to mohlo fungovať dobre.
prevodník dá meniču info o skutočných otáčkach a on v rámci closed-loop reguluje.
pôvodne uvažovaný snímač z ABS z auta sa dostal na neprístupné miesto (keď som domontoval mašinu), servis by sa nedal robiť žiadny a prevodník je treba aj tak.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 1. 2017, 12:09
od robokop
jj
hadam ze na vyzkouseni prevodnik nepotrebujes
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 20. 1. 2017, 10:56
od r4cv
Prevodník je už doma, už sa len doliečim a šup s ním do stroja.
Za posledné dni mi začala mrznúť aj kvapalina v chladení, tá zima je dlhá.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 20. 1. 2017, 10:58
od fmodel
asi máš moc staženou klimatizaci
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 20. 1. 2017, 11:00
od r4cv
ba vypnuté kúrenie. Polienka nechcú samé skákať do pece.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 2. 3. 2017, 8:12
od r4cv
Potrebujem prerovnať väčšiu plochu. Nahodil som flycutter, nastavený na priemer 190mm. Pri prejazde v smere Y mi robí predná strana voči zadnej schod 0,02mm. Ak idem do strany (X) tak je schod cca 0,01mm.
Z toho mi vyplýva, že vreteno nie je kolmo.
Je možné, že to je nesprávnou montážou tubusu vretena do odliatku? Prípadne čo skontrolovať najskôr?
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 7. 3. 2017, 10:48
od r4cv
Dnes prišiel nový menič vretena od Delty.
Re: Cincinnati ARROW 500
Napsal: 15. 3. 2017, 8:00
od r4cv
Snažím sa rozchodiť polohovanie vretena a následne ATC.
Momentálne použitý menič Omron je nevhodný, preto som objednal nový od DELTA. Prišiel, ale typ bez spätnej väzby. Menič idem vymeniť, s tým nie je problém.
Problém je s motorom. Myslel som si, že mám motor Grundfos - je to napísané na štítku.
zistil som, že grundfos motory nerobí a štítkové údaje sú k bohviečomu, možno ku čerpadlu. Poradí mi niekto ako identifikovať motor - výkon a prúd a aký menič potom zvoliť?
na štítku je 16A, ale podľa tabuľky pre zapojenie 3x230V je prúd cca 24A.
https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q= ... Vw&cad=rja
Podľa rozmerov to vyzerá na typ MG132SC2-H3 s výkonom 5,5kW.
Na celý problém som prišiel, keď som chcel identifikovať tepelnú ochranu motoru TP211. Nedarí sa mi zistiť aký je to typ- termistor?