Česká pošta
Moderátor: sysel
mě chodí vše v pohodě...až na ten monitor....a ted mě dorazila další věc....objednal sem 12 upínačů iso 30....prodejce to poslal ve 4 balících...všechny jsou na celnici na poště 120...takže se s nima můžu rozloučit....
edit: řešení sporu s ali.....přišlo mě: dokažte že vám monitor nedorazil přemejšlim že vyfotim díru ve stroji kam patří, snad jim to bude stačit
edit: řešení sporu s ali.....přišlo mě: dokažte že vám monitor nedorazil přemejšlim že vyfotim díru ve stroji kam patří, snad jim to bude stačit
Naposledy upravil(a) Modros dne 9. 2. 2022, 6:58, celkem upraveno 1 x.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
to je jen náhoda že pošta něco doručí včas .
mě teď zadržely balíček za 5 dolarů a už je asi 10dní k proclení tak nevím .
co se stane když ho odmítnu převzít ? budou i tak ze mě vymáhat náklady na proclení a pod ?
poště jsem žádný souhlas nikdy nepodepsal.
mě teď zadržely balíček za 5 dolarů a už je asi 10dní k proclení tak nevím .
co se stane když ho odmítnu převzít ? budou i tak ze mě vymáhat náklady na proclení a pod ?
poště jsem žádný souhlas nikdy nepodepsal.
jó, co pošta schvátí, to už nenavrátí...
Modeláří ji přejmenovali na Mordor http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=112&t ... &start=975
Pro mne, Černá díra neb neslušně ČP už jenom zbývá stanovit horizont události, který je neradno překročit...
Začíná se mne to jevit tak, že tím se stává potvrzení objednávky u které není na 1000% JASNĚ stanoven způsob a firma pro doručení.
Jasně že jakákoliv jiná jenom né probůh ČP.
S dodatkem, že pokud by to nějakým omylem nakonec předse jenom byla ČP, pak objednávka automaticky pozbývá platnost...
Modeláří ji přejmenovali na Mordor http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=112&t ... &start=975
Pro mne, Černá díra neb neslušně ČP už jenom zbývá stanovit horizont události, který je neradno překročit...
Začíná se mne to jevit tak, že tím se stává potvrzení objednávky u které není na 1000% JASNĚ stanoven způsob a firma pro doručení.
Jasně že jakákoliv jiná jenom né probůh ČP.
S dodatkem, že pokud by to nějakým omylem nakonec předse jenom byla ČP, pak objednávka automaticky pozbývá platnost...
Koncem minulého roku jsem si chtěl sám proclít obchodní zásilku. Asi tak 2 týdny trvalo, než mi pošta dodala doklad, na základě kterého jsem u celníků mohl podat celní prohlášení. Celníci zásilku odbavili během pár hodin. Pak jsem další 2 týdny čekal, než pošta vypravila moji zásilku z celní pošty ke mně.
Ani si ten chaos na celní poště nedokážu představit.
Postup stížností bych viděl asi takhle:
info@cpost.cz
https://www.ceskaposta.cz/en/o-ceske-po ... -ombudsman
https://www.ctu.cz/postovni-sluzby
Z toho první bych asi hned vynechal....
Ani si ten chaos na celní poště nedokážu představit.
Postup stížností bych viděl asi takhle:
info@cpost.cz
https://www.ceskaposta.cz/en/o-ceske-po ... -ombudsman
https://www.ctu.cz/postovni-sluzby
Z toho první bych asi hned vynechal....
Zkousel jsem si stezovat i na zrizovateli, cili MV a vse je na hov... Hezky jsem stoupal nahoru pres vsechny instituce a výsledek je furt to lejno
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
Takže ledy se hnuly.
Ráno jsem byl na pošte vyzvednout jiný balík. Požádal jsem naši pošťačku o znovuprověření balíku z USA. Ta mi nakonec dala kontakt (pevná linka, mobil a mail) na nějakého vyššího šéfa v Praze. Pevná linka neexistovala, tak jsem napsal velmi slušný mail se žádostí o pomoc s doručením. Za 10 minut od odeslání mailu mě ten šéf volal s tím, že to není v jeho kompetenci, že šéfuje něčemu jinému, ale že to prověřil, balík je na mezinárodní poště. Takže jim volal aby to prověřili oni a přeposlal jim můj mail. Za hodinu mi volali z mezinárodní pošty, že balík mají a připraví ho k proclení. Za dalších 5 minut mi přišel mail od celní deklarantky, že potřebuje objednávku a další info k proclení.
Ráno jsem byl na pošte vyzvednout jiný balík. Požádal jsem naši pošťačku o znovuprověření balíku z USA. Ta mi nakonec dala kontakt (pevná linka, mobil a mail) na nějakého vyššího šéfa v Praze. Pevná linka neexistovala, tak jsem napsal velmi slušný mail se žádostí o pomoc s doručením. Za 10 minut od odeslání mailu mě ten šéf volal s tím, že to není v jeho kompetenci, že šéfuje něčemu jinému, ale že to prověřil, balík je na mezinárodní poště. Takže jim volal aby to prověřili oni a přeposlal jim můj mail. Za hodinu mi volali z mezinárodní pošty, že balík mají a připraví ho k proclení. Za dalších 5 minut mi přišel mail od celní deklarantky, že potřebuje objednávku a další info k proclení.
Vývoj HW, návrhy DPS (OrCAD, Eagle, Pads)
No a neřekls předtím někomu z nich, že musíš zavolat mamulu ? Ostravaci asi vědí....Mart76 píše: ↑10. 2. 2022, 11:30 Takže ledy se hnuly.
Ráno jsem byl na pošte vyzvednout jiný balík. Požádal jsem naši pošťačku o znovuprověření balíku z USA. Ta mi nakonec dala kontakt (pevná linka, mobil a mail) na nějakého vyššího šéfa v Praze. Pevná linka neexistovala, tak jsem napsal velmi slušný mail se žádostí o pomoc s doručením. Za 10 minut od odeslání mailu mě ten šéf volal s tím, že to není v jeho kompetenci, že šéfuje něčemu jinému, ale že to prověřil, balík je na mezinárodní poště. Takže jim volal aby to prověřili oni a přeposlal jim můj mail. Za hodinu mi volali z mezinárodní pošty, že balík mají a připraví ho k proclení. Za dalších 5 minut mi přišel mail od celní deklarantky, že potřebuje objednávku a další info k proclení.
To by vysvětlovalo ten urychleny sled události...
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
A teď si představte, že takhle pošta procesuje každou zásilku. To je pak jasné jak facka, že to nemůže jít rychle.Mart76 píše: ↑10. 2. 2022, 11:30 Takže ledy se hnuly.
Ráno jsem byl na pošte vyzvednout jiný balík. Požádal jsem naši pošťačku o znovuprověření balíku z USA. Ta mi nakonec dala kontakt (pevná linka, mobil a mail) na nějakého vyššího šéfa v Praze. Pevná linka neexistovala, tak jsem napsal velmi slušný mail se žádostí o pomoc s doručením. Za 10 minut od odeslání mailu mě ten šéf volal s tím, že to není v jeho kompetenci, že šéfuje něčemu jinému, ale že to prověřil, balík je na mezinárodní poště. Takže jim volal aby to prověřili oni a přeposlal jim můj mail. Za hodinu mi volali z mezinárodní pošty, že balík mají a připraví ho k proclení. Za dalších 5 minut mi přišel mail od celní deklarantky, že potřebuje objednávku a další info k proclení.
Telefon je zkrátka v našem digitalizovaném státě zcela nenahraditelný. Mám podobný zážitek s celníky. Podal jsem elektronicky celní prohlášení přes webový portál celníků. Týden se nic nedělo. Tak píšu na helpdesk a tam mi mi poradili fígl - i když se podá celní prohlášení elektronicky, tak je pak nutné zavolat na celní úřad a nadiktovat jim identifikátor celního prohlášení, teprve potom se jím začnou zabývat. Některé věci asi nepochopím.
To je ten o kterém se říkal že by měl být vyhlášen hokejistou roku?
Pro neznalé, poté co zemřel, vydržel 3 týdny na ledě, než se konal pohřeb.
Zdá se mi, že strašně záleží na aliprodejci, jakou má s Ali smlouvu o dopravě.
Malí/méně schopní prodejci řeší dopravu ve vlastní režii a Alíku hlásí číslo zásilky, ti větší/zavedenější mají smlouvu s Ali a tam to docela funguje...
Malí/méně schopní prodejci řeší dopravu ve vlastní režii a Alíku hlásí číslo zásilky, ti větší/zavedenější mají smlouvu s Ali a tam to docela funguje...
Obecně může být rozdíl, jestli je zásilka přes 150 EUR nebo pod. U těch pod 150 EUR pak záleží, jestli je to v rámci IOSS protože pak by měla zásilka rovnou projít. Ale musí být předem avizované od prodejce sledovací číslo a vy musíte reagovat na vyžádání ČP (na základě avíza od prodejce) podat potřebné údaje jako číslo IOSS, atd.
Když je to přes 150,- EUR tak se musí vyměřit i clo a tím pádem je to v pytli ....
Tuhle byla ve zprávách v TV nějaká reportáž, že prý máme být všichni v klidu, že to v řádu dnů (nebo prý nejhůře několika týdnů - to je fakt uklidnění) vše dodají příjemci. Bohužel v reportáži nebylo (díky neschopnosti redaktorů požadovat odpověď) zodpovězeno proč ne jen že to vázne, ale proč vůbec nereagují (i na reklamace).
Něco podobného nastalo, když se před pár lety snížil limit pro vyměření DPH ze 150 EUR níže. ČP na to nebyla absolutně připravená (ačkoliv se to vědělo dopředu) a vypadalo to podobně jako dnes (kdy se to taky vědělo dopředu). Prostě management k pohledání (hlavně že to jsou „páni“ manažeři) - bych je tam nahnal s tím pomoct a makat 16h denně ...
Když je to přes 150,- EUR tak se musí vyměřit i clo a tím pádem je to v pytli ....
Tuhle byla ve zprávách v TV nějaká reportáž, že prý máme být všichni v klidu, že to v řádu dnů (nebo prý nejhůře několika týdnů - to je fakt uklidnění) vše dodají příjemci. Bohužel v reportáži nebylo (díky neschopnosti redaktorů požadovat odpověď) zodpovězeno proč ne jen že to vázne, ale proč vůbec nereagují (i na reklamace).
Něco podobného nastalo, když se před pár lety snížil limit pro vyměření DPH ze 150 EUR níže. ČP na to nebyla absolutně připravená (ačkoliv se to vědělo dopředu) a vypadalo to podobně jako dnes (kdy se to taky vědělo dopředu). Prostě management k pohledání (hlavně že to jsou „páni“ manažeři) - bych je tam nahnal s tím pomoct a makat 16h denně ...
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Ing. Aleš Honsa
Zasadni problem proc na 120 "nejsou lidi" je v penezich. Primarne v tom jakym zpusobem se rozdeluje postovne za mezinarodni zasilku. S vyraznym narustem balicku z Ciny se z toho stala takova cerna dira na penize. To je taky duvod proc se objevuji ruzne poplatky za procleni atd... a nikoho moc netrapi ze tyhle balicky jdou nekolik tydnu az mesicu.