Prosba o radu s výběrem laikovi.

Tovární CNC a apřestavby konvenčních soustruhů
Pavouk007
Příspěvky: 24
Registrován: 13. 7. 2016, 8:31

13. 7. 2016, 9:06

Zdravím zde na fóru.
Vyrábíme na starším soustruhu výrobky z mosazi, které následně necháváme chromovat. Občas pracujeme s teflonem a ocelí.
Neděláme nic složitého. Většinou na obou koncích výrobku závit (někdy vnější, někdy vnitřní), občas závit z boku a nějaká vyvrtaná díra.
Velikost materiálu do průměru 40-50mm, délka do cca 200mm. Menší série do 50ti kusů.
Rád bych to automatizoval nějakým levným starším CNC strojem.

Budu vděčný za jakoukoliv reakci a radu. Jsem úplný laik, na tuto výrobu máme zaměstnance.

Předem děkuji, Pavouk007.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22406
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

13. 7. 2016, 10:41

idealni je sehnat starsi stroj s vadnou elektronikou a svepomoci udelat modernizaci
nic vyhodnejsiho neznam
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Pavouk007
Příspěvky: 24
Registrován: 13. 7. 2016, 8:31

13. 7. 2016, 11:02

Díky za reakci.
Potřeboval bych poradit co mám vlastně hledat, abych vybral něco vhodného pro tuto výrobu. V nabídkách vidím samé velké stoje, tak bych rád věděl jestli jsou v nabídce i nějaké menší.

Moc děkuji za další informace.
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 8916
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

13. 7. 2016, 11:09

Menší jsou vzácnější.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8167
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

13. 7. 2016, 11:38