Stránka 4 z 6

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 8. 12. 2016, 2:30
od Zdenek Valter
Thomeeque píše:Asi s tim nic nenaděláme, ale dobrý vědět.

EDIT: Btw. taky přidám info, u Rouska max. M4 x 50 (asi jedou dle ČSN 02 1143 :))
http://www.akros.cz/srouby-s-valcovou-h ... din-912-a2" onclick="window.open(this.href);return false;

Zde si určitě vybereš - tedy jestli jsme zase něco nepřehlédl a pokud se jedná o šrouby s válcovou hlavou ;-)

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 8. 12. 2016, 2:32
od Thomeeque
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=43& ... 30#p232681" onclick="window.open(this.href);return false;

Mlho, Mlho :mrgreen: I tak dík :)

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 8. 12. 2016, 3:15
od Zdenek Valter
Thomeeque píše:http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=43& ... 30#p232681

Mlho, Mlho :mrgreen: I tak dík :)
Ach jo - dneska mám nějaké slabé období .....

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 8. 12. 2016, 3:20
od RaS
Thomeeque píše:http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=43& ... 30#p232681

Mlho, Mlho :mrgreen: I tak dík :)
kdybys scháněl šrouby tak je mají v Akrosu :D

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 8. 12. 2016, 4:10
od Thomeeque
:)

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 16. 1. 2017, 1:43
od Thomeeque
Dostal jsem historicky první odpověď z Elte a to na dotaz jakou chladící kapalinu mám použít:

The liquid used for cooling must be a mixture of water and at least 20% glycol.

Jdu to nějak oslavit :) T.

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 16. 1. 2017, 2:31
od testone
Thomeeque píše:Dostal jsem historicky první odpověď z Elte a to na dotaz jakou chladící kapalinu mám použít:

The liquid used for cooling must be a mixture of water and at least 20% glycol.

Jdu to nějak oslavit :) T.
jinými slovy voda a fridex ( fridex = obecné označení pro nemrznoucí kapalinu do chladících systémů aut)

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 10:53
od Thomeeque
Tak to jdu zkusit napustit, držte mi palce :)
IMG_4849.jpg
objemy.png
objemy.png (5.56 KiB) Zobrazeno 5708 x
T.

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:34
od testone
v pátým řádku a čtvrtým sloupci máš na šestém místě za desetinnou čárkou chybu

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:44
od Thomeeque
Hm, řek bych, že mám větší problém (počítám, že vzduchu by tam mělo být ideálně přesně 0 litrů), asi se na to bude muset trochu vědečtěji..



Později.. T.

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:45
od 4rest
Už vidím jak Tomík odměřuje destilku a fridex Hamiltonkou, kdyby nevěděl kde jí sehnat, tak třeba tady http://www.verkon.cz/mikrostrikacky-hamilton/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:

Vykašli se na přesné objemy, namíchej toho o čtvrt litru více, vem malou PETku s tím, že sání dáš ke dnu láhve. Nech to 2 minuty cyklovat, tak by jsi měl vyhnat všechny bublinky. Přebytečnou kapalinu nech v tý PETce, schovej jí někam do skříňky a až ti bude kapalina v okruhu chybět, tak jí můžeš použít pro doplnění. Jinak já osobně bych do okruhu zařadil indikátor průtoku http://www.verkon.cz/indikator-prutoku/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:47
od RaS
což o chybu zas tak nejde, ale bude se mu to s teplotou měnit takže bude muset za chodu dolejvat a odměřovat ty mikrolitry taky nebude jentak.. navrhuji založit nové téma :D

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:51
od r4cv
Thomeeque píše:Hm, řek bych, že mám větší problém (počítám, že vzduchu by tam mělo být ideálně přesně 0 litrů), asi se na to bude muset trochu vědečtěji..



Později.. T.
Povedal by som, že ten chladič musí byť v polohe, aby sa dal odvzdušniť, ideálne samočinne. Tj. vývody navrchu.

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:52
od Thomeeque
Chápu, chtělo to spočítat z hlavy a sepsat na pytliku od mouky, takto je to pavědecké.

Jak se tyto systémy normálně plní, byl by nějaký, pro změnu třeba i seriózní, hint?

Dík, T.

Re: Vřeteno ELTE AF60 6/2 RR

Napsal: 22. 1. 2017, 12:55
od r4cv
Kľudne si kvapaliny zarob viac, aspoň budeš mať na dolievanie, ak treba. A skús to otočiť tými vývodmi nahor. Keď sa to odvzdušní, tak by si to mohol položiť.

Vedecky v servise sa to robí tak, že naštartuješ motor a necháš bežať asi pol hodiny a dúfaš, že sa všetok vzduch vyplaví. Aspoň na tých autách, kde inžinieri nenechali staromódny odvzdušňovací ventil. :)