Jeřáb
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 25. 10. 2017, 9:18
Troufal bych si to použít jen za předpokladu, že ty šrouby z měkké oceli, které tam slouží jako čepy držící hydraulickou pístici, bych musel vyměnit za skutečné čepy z legované oceli, rameno vyztužit navařením pásoviny a profilů L, a další šrouby na nejvíce namáhaných místech bych musel nahradit pevnostními šrouby. Jen tak bych se při použití nemusel bát o život či vážný úraz. I těch 200 kg když spadne, může být smrtelných.
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 25. 10. 2017, 9:18
Ten kutil měl na rozdíl od komerčních výrobců podobných vercajků alespoň soudnost. Nenastříkal si na to "nosnost 2 tuny"....
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Bohušu, ***** sa neříká ! (Zas budu museť mladému zakrývať oči...)
já to dneska z vozíku sundával sám, jen jsem si z toho vytáhnul motor a protizávaží. Nebýt ale včera Zbýňova jeřábu, nebylo by co skládat. Sice jsem nikdy podobným jeřábům nevěřil, ale přesvědčil jsem se, že použitelné to je.
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
To vypadá jako F1J/F1S. Kde jste nechali vršek?
Pěkná IFA, koukal jsem po V3S, ale když jsem tu měl Tatru s AD20, a říkal jeřábník že těch 7t na tý brusce a ba to vyložení je max. co dá, tak jsem ty malý prcky zavrhl. Ale jeřáb je věc, je jich málo a sehnat jej na poslední chvíli je někdy docela dobrodružství.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B