Nějaké manuály na SN320:
v rumunštině:
v angličtině:
Soustruh SN320 - rumun
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22. 1. 2015, 3:44
díky moc. Sice v cizinštině, ale lepší jak nic.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22. 1. 2015, 3:44
náhodou v ruštině ten manuál nemáte?
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22. 1. 2015, 3:44
1) výška hladiny oleje (jsou tam 2 olejoznaky, do jaké výšky se má olej nalévat)? já jsem tam dával ložiskový olej J-46. je to správně?
2) já mám na soustruhu tuto tabulku (viz fotka) a nejsem si jistý,jestli je to ta originál (je na ni napsáno S28, všiml jsem si toho teprve nedávno), jakou tam máte vy? závity jsem ještě nezkoušel soustružit. Jsem z toho ted jelen, hlavně nevím jaká použít výměnná kola.
Zkus učinit dotaz u člena fóra "Jimmy" ten SN320 má, třeba Ti tabulku nafotí. Kromě toho SN320 je rumunský klon Tosácké S28, podle fotek na Googlu to vypadá, že polohy pák souhlasí s S28, ale výměnná kola už ne. Na S28 je první hnací kolo u metrické varianty vodícího šroubu buď 25z nebo 71z. U palcové varianty vodícího šroubu je první kolo buď 25z, 47z nebo 71z, dle druhu řezaného závitu. SN320 ná první kolo 24z, nebo 71z takže pak nesouhlasí ani další kola v sadě.
https://www.google.cz/search?q=SN320&bi ... ap-ANqM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten olej si zkus porovnat třeba podle informativní tabulky tady: http://www.converter.cz/tabulky/viskozita-engler.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.cz/search?q=SN320&bi ... ap-ANqM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten olej si zkus porovnat třeba podle informativní tabulky tady: http://www.converter.cz/tabulky/viskozita-engler.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Soustruh: S-28 Žebrák
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Stolní vrtačka: TOS V10A
Pásová pila: G5013W/400
Pozri tu.
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=60&t=4835" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=60&t=4835" onclick="window.open(this.href);return false;
Jsou tam dva olejoznaky. Já dával cca. 20 litrů oleje - pak to vyjde po ten vrchní a tak by to mělo i být. Ložiska vřetene narozdíl od S28 nejsou kluzná nýbrž poměrně obyčejná valivá. Proto taky není zapotřebí tak řídkého oleje. K OL-J46 jsem se sám taky dostal. Kdysi jsem to i tuším přepočítával a vycházel mi jako nejvhodnější. Do suportu ale nalij olej hustší, ne že by na tom záleželo, ale pokud tam dáš OL-J46, tak ho budeš mít všude.
Co se závitové tabulky týká, tak si je s tou z S28 dost podobná, nicméně skladba kol, jejich rozměry (středové díry, perodrážky) jsou jiné.
Shrnu-li to v krátkosti, tak potřebuješ:
na metriku:
24z/1,25
2x 80z/1,25
96z/1,25
na palcové z.:
24z/1,25
120z/1,25
127z/1,25
(130z/1,25) - jen pro stoupání 13 chodů na závit
(114z/1,25) - jen pro stoupání 19 chodů na závit
96z/1,25
26z/2
39z/2
+navíc nějaké spojky, distance a kluznou podložku.
Co se závitové tabulky týká, tak si je s tou z S28 dost podobná, nicméně skladba kol, jejich rozměry (středové díry, perodrážky) jsou jiné.
Shrnu-li to v krátkosti, tak potřebuješ:
na metriku:
24z/1,25
2x 80z/1,25
96z/1,25
na palcové z.:
24z/1,25
120z/1,25
127z/1,25
(130z/1,25) - jen pro stoupání 13 chodů na závit
(114z/1,25) - jen pro stoupání 19 chodů na závit
96z/1,25
26z/2
39z/2
+navíc nějaké spojky, distance a kluznou podložku.
Soustruh SN320, Obrážečka Strigon GH400, CNC router Pacer Cadet, TIG AC/DC
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22. 1. 2015, 3:44
díky moc. Já jsem tušil, že ta tabulka není originál, ale domníval jsem se že to úplně souhlasí s českou S28. takže je potřeba tam dát pouze jiná výměnná kola?