Kuhtreiber Kitin 150
Zase ses uhodil do hlavy ? Myslím že potřebuješ nakopat do hlavičky(dolní )aby sis to pamatoval !
Nejdřív najdeš supr forum i s návodama , a zase z toho bude trochu větší zmetek, jako dřevěná frézka .
K tý hrůze nápravu ze Škodovky nedávej ,nebo tě budou žalovat za prznění značky.
Nejdřív najdeš supr forum i s návodama , a zase z toho bude trochu větší zmetek, jako dřevěná frézka .
K tý hrůze nápravu ze Škodovky nedávej ,nebo tě budou žalovat za prznění značky.
Naposledy upravil(a) fmodel dne 1. 8. 2017, 9:31, celkem upraveno 1 x.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak já nevím, ale svářet trubkový rám je těžší než tento, nebo jak to myslíš ? A ještě vedle sebe chci dvě sedadla, takže ten tvar co má třeba tento http://www.edgebuggyforums.com/viewtopi ... 4072e7c1be" onclick="window.open(this.href);return false; nepůjde, A kamarád říkal že musí být brzda vepředu, ale to nevím jak udělat (pokud bych nekoupil už hotovou) :/ kdyby byla vzadu tak to je lehčí a nemusím skoro nic vymýšlet protože takhle to je na netu bez přední brzdy
Ale máš pravdu ten tvar musím nějak upravit
Ale máš pravdu ten tvar musím nějak upravit
Šikovnej nerozhodnej trpaslík
Věčný tazatel
Věčný tazatel
Jestli vaříš trubky nebo jekl je skoro jedno.Rozdíl je v tom že trubky seženeš i pevnostní bezešvé CrMo třeba ČSN15130 zatím co jekl bude vždycky sračka S235 .Když chceš udělat ohyb tak na trubce není problém ,na jeklu máš problém.
Nevím proč chceš dělat dvě sedačky ? výjde z toho obluda jako osobní auto.Mimo rallye se nikdy dva v závoďáku neteplí ,vždycky je to jen pro jednoho.
Nevím proč chceš dělat dvě sedačky ? výjde z toho obluda jako osobní auto.Mimo rallye se nikdy dva v závoďáku neteplí ,vždycky je to jen pro jednoho.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To lify. Tohle uz je opravdu troleni, nesmyslne blaboly o vyrobe slozite konstrukce v situaci, kdyz nejsi schopen spachat nejsnazsi koutovy svar na stole. Zadani umocnene naivitou/deb... : chci vyrobit motokaru krizenou se ctyrkolkou a trakturkem. Zasadne rozdilne konstrukce, otacky, palivo ci pneumatiky jsou ti uplne sumak. Vyndej si hlavu ze zadku a zkus se zamyslet. Zbytecne tady nastves lidi, kteri jsou v oboru profici a mohli by ti na ROZUMNE dotazy hodne poradit. To tady placas je opravdu zasirani fora.
Lify zamyslí sa preco sa motokary robia z trubiek a nie jeklov.
Ked stym nemas skusenosti chid do niecohi uz hotoveho oskusaneho.
Lebo potom pol dna budes cumiet na hotovy ram a rozmyslat ako. Tam natrepes motor alebo brzdy pripadne cokolvek ine.
Viem o com hovorim. Momentalne pasujem volant sedacku a pedali, zatial som nabodoval 3 zeleza a chodim sa na to divat a prikladat kde by to slo nejako primontovat. Raz tu nieco vadi potom tam. Proste preslapujes na mieste a skumas moznosti.
Lenze sa bojim ze v tbojom pripade to bude bum pac a po 3 dnoch zvaranie prides na fatalnu chybu, a bude treba rezat ram.
Poloz si otazku ci budes mat kde stou biginou ci co to bude jazdit. Lebo nakladat to na vozik a niekde vozit casom omrzi.
Dovod dvojiteho sedadla?
Ked stym nemas skusenosti chid do niecohi uz hotoveho oskusaneho.
Lebo potom pol dna budes cumiet na hotovy ram a rozmyslat ako. Tam natrepes motor alebo brzdy pripadne cokolvek ine.
Viem o com hovorim. Momentalne pasujem volant sedacku a pedali, zatial som nabodoval 3 zeleza a chodim sa na to divat a prikladat kde by to slo nejako primontovat. Raz tu nieco vadi potom tam. Proste preslapujes na mieste a skumas moznosti.
Lenze sa bojim ze v tbojom pripade to bude bum pac a po 3 dnoch zvaranie prides na fatalnu chybu, a bude treba rezat ram.
Poloz si otazku ci budes mat kde stou biginou ci co to bude jazdit. Lebo nakladat to na vozik a niekde vozit casom omrzi.
Dovod dvojiteho sedadla?
Tak já ti hodím takovej pěknej rám, kde by ses mohl zamyslet, proč je to takhle, a ty nakreslíš zase to co už tu jednou bylo, nesmysl, spousta nějakejch jeklů nějak pospojovanejch. Ti povidám, sežeň si komponenty a až pak vař podle nich nějakej rám, jednoduchej, ale funkční. Ale hlavně musíš vědět co s tim chceš dělat.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
-
- Příspěvky: 150
- Registrován: 30. 1. 2010, 8:18
Přesně tak to udělej, a i s ženskou, za peníze je dneska už všechno
Dneska jsem si udělal po výplatě radost a koupil TIG hořák a 5L argonu na vyzkoušení
Mám dotaz na tu láhev (na toto jsem v prodejně zapomněl), Hned když skončím sváření tak uzavřu ventil na láhvy a redukční ventil. Nebo když jdu svařovat třeba za minutu tak stačí jen na redukčním ventilu ? Nebo vždy zatáhnout oboje ?
Mám dotaz na tu láhev (na toto jsem v prodejně zapomněl), Hned když skončím sváření tak uzavřu ventil na láhvy a redukční ventil. Nebo když jdu svařovat třeba za minutu tak stačí jen na redukčním ventilu ? Nebo vždy zatáhnout oboje ?
Šikovnej nerozhodnej trpaslík
Věčný tazatel
Věčný tazatel
je dobrým zvykem po skončení práce zavřít ventil na flašce a to i když se jde jen na přestávku...
jinak záleží na těsnosti předevčírem jsem šel svařovat do dílny rám na stůl a hledím budíky ukazovaly plný tlak si říkám su to ale ocas, že jsem nezavřel flašku a hovno flaška byla zavřená a za 14 dní tlak nepoklesl
záleží teda na těsnosti ale jak jsem psal v úvodu v každém případě zavřít ventil na flašce to co je zaním a za redukčákem je jen minimum co může uniknout
navíc jsou jednoduché debilní reukčáky jen s jedním budíkem a bez průtokoměru kdy musíš škrtit i výstupní ventil aby to rozumě fungovalo takže uzavřením si rozdrbeš nastavení
jinak záleží na těsnosti předevčírem jsem šel svařovat do dílny rám na stůl a hledím budíky ukazovaly plný tlak si říkám su to ale ocas, že jsem nezavřel flašku a hovno flaška byla zavřená a za 14 dní tlak nepoklesl
záleží teda na těsnosti ale jak jsem psal v úvodu v každém případě zavřít ventil na flašce to co je zaním a za redukčákem je jen minimum co může uniknout
navíc jsou jednoduché debilní reukčáky jen s jedním budíkem a bez průtokoměru kdy musíš škrtit i výstupní ventil aby to rozumě fungovalo takže uzavřením si rozdrbeš nastavení
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Já koupil lepší za 1100 Kč se dvěma, dobře děkuji
Potřebuji pomoc s tím nastavením :/ Když jsem to dnes zkusil, tak mi po dvou zapáleních oblouku zkrátila wolframová elektroda. Je to normální ? Ta by měla vydržet nabroušená, ale až 17 hodin, dle výrobce.
Potřebuji pomoc s tím nastavením :/ Když jsem to dnes zkusil, tak mi po dvou zapáleních oblouku zkrátila wolframová elektroda. Je to normální ? Ta by měla vydržet nabroušená, ale až 17 hodin, dle výrobce.
Šikovnej nerozhodnej trpaslík
Věčný tazatel
Věčný tazatel
No mas blbu zvaracku na take zvaranie, tak budes musiet potrenovat zapálenie obluka, dufam ze si investoval 5E a kupil aj skleneny prietokomer na horak, nezvaraj v prievane, a nemacaj elektrodu v lazni, ak ju tam namocis musis vsetko kontaminovane z nej obrusit dole.
Najdrahsie zvaranie je argonom no. Da sa to poyzit aj na nahrievanie veci ked nejde nieco povolit,len ta cena. Inak 5l flasa, to ti dlho nevydrží.
Najdrahsie zvaranie je argonom no. Da sa to poyzit aj na nahrievanie veci ked nejde nieco povolit,len ta cena. Inak 5l flasa, to ti dlho nevydrží.
To ja zatvaram stale ale od urcite doby /pri argone/ odpustam tlak z redukcaku. Mal som tu smolu ze prdol manometer pri 180baroch. Hold to neustal.kenybz píše:je dobrým zvykem po skončení práce zavřít ventil na flašce a to i když se jde jen na přestávku...
jinak záleží na těsnosti předevčírem jsem šel svařovat do dílny rám na stůl a hledím budíky ukazovaly plný tlak si říkám su to ale ocas, že jsem nezavřel flašku a hovno flaška byla zavřená a za 14 dní tlak nepoklesl
Jasne ze som blocek od budikov niekde zapatrosil tak som si kupil dalsi a odvtedy odpustam. A keby som nezatvaral flasu slo by 80e do prec...