23. 1. 2018, 7:21
Chlapi, já to zkoušel vícekrát a ne jeden den. Klínky, stahováky... prostě vše. Soused opravuje 40 let auta, druhý rovněž a nedali jsme si rady. Když jsem začal trochu více tlačit (přitahovat stahovák), příruba praskla a hřídel zůstala na místě:(
Jeden z důvodu, proč jsem chtěl právě takovou vrtačko-frézku byla převodovaná skříň s relativně pevným vřetenem. Opak je ale pravdou. Vřeteník je jen těžká, ale drží na slabém vedení, takže ani to zesílení sloupu nejspíš nepomůže. Samotné vřeteno s Mk4 už nechci nikdy vidět! Jo, na vrtačce může být, ale ne na fréze! O kvalitě se nebudu vyjadřovat. Takže ano, jsem blbec, že jsem to koupil a myslel si, že se to alespoň "nepřetočené" bude chovat slušně. Ale hovno! Motor mně štve, ale to raději ušetřím někde jinde, než se s tím nervovat.
Dnes přijde nový motor, tak snad to bude vše OK.
Jinak máte někdo zkušeností s řízením vřetene přes měnič prostřednictvím Machu? Koupil jsem převodník a dnes ho musím zapojit.
Díky