Arduino a já
Právě z takových důvodů bych se přimlouval, aby se nějaké zamykání vláken nedělalo.
Výhody to podle mě žádné nepřinese. Ale nevýhody ano - nebude později možné vznést dotaz, popsat zkušenosti z provozu atd.
To uspořádání mi přijde šikovné. Protože zrovna plánuju řezačku/drážkovačku na tišťáky, tak se asi nechám inspirovat. Původně jsem chtěl dát osu s motorem do jedné linie. Ale takhle to snadněji budu moct udělat plovoucí nad deskou.
Koupil jsem si kotoučky o průměru 40mm. Snad na laminát bude stačit řezná rychlost 25m/s, což by dělalo nějakých 12000 RPM. To by snad i ozubený řemen na průměru 13mm mohl dát (rychlost řemene 8.2m/s).
Jak rychle to prosím točíš Ty?
Díky.
Výhody to podle mě žádné nepřinese. Ale nevýhody ano - nebude později možné vznést dotaz, popsat zkušenosti z provozu atd.
To uspořádání mi přijde šikovné. Protože zrovna plánuju řezačku/drážkovačku na tišťáky, tak se asi nechám inspirovat. Původně jsem chtěl dát osu s motorem do jedné linie. Ale takhle to snadněji budu moct udělat plovoucí nad deskou.
Koupil jsem si kotoučky o průměru 40mm. Snad na laminát bude stačit řezná rychlost 25m/s, což by dělalo nějakých 12000 RPM. To by snad i ozubený řemen na průměru 13mm mohl dát (rychlost řemene 8.2m/s).
Jak rychle to prosím točíš Ty?
Díky.
Nenarazil jsi na nejake implicitni typovani? (Ccko neni muj kamos) http://gammon.com.au/forum/?id=12146
zkusil bych neco jako
long i;
long kroky;
for (i=0L;i<kroky;i++) {
...
}
edit: jeste je mozne, ze na neco takoveho narazis nekde pozdeji nejsem si jisty jaky typ je vysledkem operace int+long a long+int (jenom, kdybys treba nekde pricital nejakou konstantu)
edit2: tak udajne promenna long + konstanta int je vysledkem long
zkusil bych neco jako
long i;
long kroky;
for (i=0L;i<kroky;i++) {
...
}
edit: jeste je mozne, ze na neco takoveho narazis nekde pozdeji nejsem si jisty jaky typ je vysledkem operace int+long a long+int (jenom, kdybys treba nekde pricital nejakou konstantu)
edit2: tak udajne promenna long + konstanta int je vysledkem long
Naposledy upravil(a) prcek dne 13. 8. 2019, 8:17, celkem upraveno 1 x.
--
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Ještě drobná poznámka.
Skoro si myslím, že bys ten problém měl najít. Aby to nebyla nějaká plíživá chyba, kterou jsi sice obešel, ale nevyřešil.
A plíživé chyby jsou při programování to nejzrádnější.
Poznámka pro neprogramátory: Plíživá chyba znamená, že se někde chybou třeba přepíše nějaká proměnná, ale ta se zrovna nepoužívá a tak se to v té chvíli nepozná. Chyba se pak vyvalí někde úplně jinde a jindy, a tam se pak hodně špatně hledá, jak k takové "nemožné" situaci mohlo dojít.
Skoro si myslím, že bys ten problém měl najít. Aby to nebyla nějaká plíživá chyba, kterou jsi sice obešel, ale nevyřešil.
A plíživé chyby jsou při programování to nejzrádnější.
Poznámka pro neprogramátory: Plíživá chyba znamená, že se někde chybou třeba přepíše nějaká proměnná, ale ta se zrovna nepoužívá a tak se to v té chvíli nepozná. Chyba se pak vyvalí někde úplně jinde a jindy, a tam se pak hodně špatně hledá, jak k takové "nemožné" situaci mohlo dojít.