servis
nepište sem ani mě do mailu či PM - zbytečně tu zasíráme místo. Že je zájem nebetyčnej je zcela jasný. Zkusim teď jednu várku 10ks, pokud se podaří a bude to fungovat, otočíme kolikrát bude třeba. Jak to bude v CZ napíšu co a jak to objednat sem. Tak klídek
Házivost na švýcaru 0,03 hranice použitelnosti??
http://dilna.aeroomni.com/cnc8/hazivost_svycar.wmv
http://dilna.aeroomni.com/cnc8/hazivost_svycar.wmv
A pozor, zatímco na uplně stejném suportu pro soustruh je na spindlu normální pravý závit, na frézce je závit levý! Už mi několik lidí napsalo, že to nemůžou vyndat a navíc se to ještě hůř točí! Samože se to hůř točí, když to utahujte a stlačujete ložiska k sobě.. Také se mi nějak nezdá, že se to hned každému lozbilo jakmile se naskytla možnost mít kovová kola Osobně bych kola strčil do šuplíku a počkal až mi ta kovová podají ruku a nic dopředu nerozebíral. Anyway, na obrázku je vidět, že jsem si s tim také užil spoustu legrace ještě když to bylo kdysi dávno součástí soustruho-frézky. Po dlouhé době nepoužívání, mi z toho nešel vyklepnout ani trn co drží MK3, ani povolit matka spindlu - POZOR ta má v sobě ještě červíka! -
Nešlo to jinak podržet, takže nakonec posloužila univerzála za soustruhu jako hmota udržující moment při třísknutí kladivem na klíč správným směrem - doprava..
Nešlo to jinak podržet, takže nakonec posloužila univerzála za soustruhu jako hmota udržující moment při třísknutí kladivem na klíč správným směrem - doprava..
Aj to podla skusenosti uzivatelov v kovovej verzii rachoti, kdesi na fore som cital skusenosti s kovovymi kolesami. Vraj netreba davat obidve kovove, len jedno. Boli aj nazory ze je to mechanicka poistka - ked nieco zbabres.tumlik píše:... navíc to v tom kovu bude parádně rachotit,šel bych radši do nějakého moderního tuhého plastu delrin a přepočítat ty převody do vyrobitelnýho modulu...
Na mojom sustruhu tieto kolesa boli v zabere cca na polovicu sirky zubov, fungovalo to ale tak to urcite nemalo byt. Mozno aj koli tomu tie kolesa dlho nevydrzia.
Na niektorom e-shope su fotky vo vyssom rozliseni, tie kovove kolesa su poskladane z viacerych casti, nevidno tam zvary.
Mechanická pojistka? Snad ne. Mám 500W motor s elektronickou regulací, a když zaberu větší šponu, tak se to s přeheldem zastaví, prostě ta vatáž na ulomení zubu nestačila. Ale já sjížděl šestihrannou matku M39 a podle mně ty kopance na hranách daly těm zubům zabrat. Takže, že mi to bude rachotit na kovových převodech mi nevadí, hlavně když vydrží
Omlouvám se za vsuvku, ale odstranit rázy u kovových ozubených kol by šlo použitím šikmých zubů - stále jsou v záběru oproti rovným zubům, i když je pravda, že zase vznikají parazitní axiální síly ... ty buď ložiska udrží, nebo se použijí dvě šikmá kola s poloviční šířkou a opačným sklonem, čímž se axiální síly vyruší .... jen nápad .
Taky jeden takovej "zralej" : - http://www.novinky.cz/krimi/167686-muz- ... arkou.html - vidíš, měls kliku jako prase !Aeroomni píše:Už sem to vylisoval - základní poznatek - přežil sem to
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
Hm no jestli to bude házet tak jak ten můj čínskej kleštinovej upínač tak potěš klobásLaco19 píše:Aj to podla skusenosti uzivatelov v kovovej verzii rachoti, kdesi na fore som cital skusenosti s kovovymi kolesami. Vraj netreba davat obidve kovove, len jedno. Boli aj nazory ze je to mechanicka poistka - ked nieco zbabres.tumlik píše:... navíc to v tom kovu bude parádně rachotit,šel bych radši do nějakého moderního tuhého plastu delrin a přepočítat ty převody do vyrobitelnýho modulu...
Na mojom sustruhu tieto kolesa boli v zabere cca na polovicu sirky zubov, fungovalo to ale tak to urcite nemalo byt. Mozno aj koli tomu tie kolesa dlho nevydrzia.
Na niektorom e-shope su fotky vo vyssom rozliseni, tie kovove kolesa su poskladane z viacerych casti, nevidno tam zvary.
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
Tak to už jseš v sci-fi výrobě Máš přesnou osovou vzdálenost kterou musíš dodržet.U šikmých ozubených kol při stejné roztečné kružnici jako kola původní ti vyjde menší počet zubů tzn.není jisté jestli by ses dostal s další převodovou skupïnou na tu stejnou hodnotu.PavelZ píše:Omlouvám se za vsuvku, ale odstranit rázy u kovových ozubených kol by šlo použitím šikmých zubů - stále jsou v záběru oproti rovným zubům, i když je pravda, že zase vznikají parazitní axiální síly ... ty buď ložiska udrží, nebo se použijí dvě šikmá kola s poloviční šířkou a opačným sklonem, čímž se axiální síly vyruší .... jen nápad .
U toho použití šikmých kol vedle sebe,levého a pravého (tzv, šípové ozubení) by byl zas problém to řazení o které tady jde především.To spodní kolo kterým přeřazuješ bys prostě nepřesmýkl
No uvidí se, už první várka letí do CZ, sám jsem na to velice zvědaf!! Když tak to ucpem, dolejeme olejem a nasypem tam dřevěný piliny a bude to tichý :DDDDD
Doufam že to pojede jak tahle motorečka
http://www.youtube.com/watch?v=q0eSGqn2 ... re=related
Doufam že to pojede jak tahle motorečka
http://www.youtube.com/watch?v=q0eSGqn2 ... re=related
žádná klika mě má Bůh rád, abys věděl a prej když si budu ještě chviklku hrát a nebudu zlobit, tak mi za to přihraje nějakou pěknou mladou co bude mít kozy minimálně jako paní tumlíková v tumlíkově ikoncevidíš, měls kliku jako prase !
A no jo, vim - co jinyho muze z tebe vypadnout, hrat si, a az se vyblbnu tak si bytelne zasukat s kozatici ala Tumlik .
(kdybych nevedel na 100%, ze mas v hlave i neco jinyho, i bych ti veril, hehehe).
Nic, bavte se omladino, ja sem stejne na maly kozy (tzv. jednorucky), nikdy me dudy az na Zem nic nerikaly ..
(kdybych nevedel na 100%, ze mas v hlave i neco jinyho, i bych ti veril, hehehe).
Nic, bavte se omladino, ja sem stejne na maly kozy (tzv. jednorucky), nikdy me dudy az na Zem nic nerikaly ..