Vrtačka PK 203
Koupil jsem vrtačku NK 203 ale Podle Ukrajinců i moldavcu je to vrtačka UK 203 to jen tak na okraj teď to důležité zjistil jsem že výstupní hřídel na řemenici na pinole je součástí převodu na pevno převod je off není ani kalený ani cementovaný dá se pilovat pilníkem řešil to někdo na YouTube šel koukal na videa od více uživatelů a podle zvuky bych typoval že ten problém má kde kdo za každý názor budu rád.
No úkáčka si to asi pojmenovali po sobě,ale kdybys uměl číst,přečetl by jsis,že je to PK - oni mají písmenka podobná jako my( pokud jsi policista,jsou to takové ty různě zahnuté čárky).Jen to vyjadřuje v každém jazyce něco jiného.
Ad unášeč: co na tom jako chceš řešit? Ozubení je v prdeli, v Mototechně to nekoupíš,tak asi udělat,ne? Vyzkoušej nejdřív to vnitřní drážkování,jakou vůli má na vřeteně-při tom zároveň okoukni,jak vypadají drážky na vřeteně a podle toho máš dvě alternativy: buďto udělat nové jen kolo,stočit to původní,nalisovat(zakolíkovat,příp. zavařit) vydloubat zuby podle toho starého(změřit a zapsat ,než to odtočíš) a pak smontovat.Za předpokladu,že to protikolo je ještě použitelné,pokud ne,tak + vyrobit nové i kolo do skříně. Když bude vymačkanej i unášeč,(popř i vřeteno),tak přebrousit drážky na vřeteně a podle toho,jak vyjdou,vyšťouchat nové do nového unášeče..Pak zase ozubit atd.. Mat. 12050(12060).Nic lepšího bych nezkoušel,stejně tak nějaké zlepšování.
Ad unášeč: co na tom jako chceš řešit? Ozubení je v prdeli, v Mototechně to nekoupíš,tak asi udělat,ne? Vyzkoušej nejdřív to vnitřní drážkování,jakou vůli má na vřeteně-při tom zároveň okoukni,jak vypadají drážky na vřeteně a podle toho máš dvě alternativy: buďto udělat nové jen kolo,stočit to původní,nalisovat(zakolíkovat,příp. zavařit) vydloubat zuby podle toho starého(změřit a zapsat ,než to odtočíš) a pak smontovat.Za předpokladu,že to protikolo je ještě použitelné,pokud ne,tak + vyrobit nové i kolo do skříně. Když bude vymačkanej i unášeč,(popř i vřeteno),tak přebrousit drážky na vřeteně a podle toho,jak vyjdou,vyšťouchat nové do nového unášeče..Pak zase ozubit atd.. Mat. 12050(12060).Nic lepšího bych nezkoušel,stejně tak nějaké zlepšování.
No vypadá to že si asi spolkl Šalamounovo hovno podle tvého vyjádření já sem se úplně normálně chtěl pobavit o problematice a ne si tady honit ego a moralizovat měj se hezky.david.2 píše: ↑9. 3. 2023, 6:10 No úkáčka si to asi pojmenovali po sobě,ale kdybys uměl číst,přečetl by jsis,že je to PK - oni mají písmenka podobná jako my( pokud jsi policista,jsou to takové ty různě zahnuté čárky).Jen to vyjadřuje v každém jazyce něco jiného.
Ad unášeč: co na tom jako chceš řešit? Ozubení je v prdeli, v Mototechně to nekoupíš,tak asi udělat,ne? Vyzkoušej nejdřív to vnitřní drážkování,jakou vůli má na vřeteně-při tom zároveň okoukni,jak vypadají drážky na vřeteně a podle toho máš dvě alternativy: buďto udělat nové jen kolo,stočit to původní,nalisovat(zakolíkovat,příp. zavařit) vydloubat zuby podle toho starého(změřit a zapsat ,než to odtočíš) a pak smontovat.Za předpokladu,že to protikolo je ještě použitelné,pokud ne,tak + vyrobit nové i kolo do skříně. Když bude vymačkanej i unášeč,(popř i vřeteno),tak přebrousit drážky na vřeteně a podle toho,jak vyjdou,vyšťouchat nové do nového unášeče..Pak zase ozubit atd.. Mat. 12050(12060).Nic lepšího bych nezkoušel,stejně tak nějaké zlepšování.