A ten motor máš z čeho? Nějaká sekačka krovinak ? Tam není nějaká integrovaná prevodovka, že by se část použila?
To vážně chceš stavět motokolo s tímhle řvounem? Proč nejdeš cestou nějakého elektromotoru?
Stavba řemenicové převodovky pro spalovací motor 1kW
Vnouček - 6let - má řemen na kole. Na tom prvním to bylo 5M/15mm a dokázal ho očesat. Teď má 8M/15mm, kolo je staré 2 roky jezdila na něm holka a fakt je zachovalé a taky mu před prodejem nechávali měnit řemen. A to si vem, že ty děcka kilowatt neušlápnou. Jen pro info, myslel jsem si, že jsem v dobré formě a na zátěžáku jsem dal 300W. Osobně bych to řešil variátorem. Je to lety vyzkoušená technologie a na skůtrech fakt vymakaná. Nějakej nejezdící malej vrak seženeš prakticky zadarmo.
p.s. ty by sis s tím troufnul na komunikaci? Pokud ano, tak si nejdřív nastuduj zákony, je to docela poučné. Jen za upadlou značku na motorce a klika byla, že jsem byl schopnej dokázat, že ještě před chvílí značka na motorce byla, jsem nepřišel o papíry, ale jenom na správním pokuta 2000+1000 za správní.
p.s. ty by sis s tím troufnul na komunikaci? Pokud ano, tak si nejdřív nastuduj zákony, je to docela poučné. Jen za upadlou značku na motorce a klika byla, že jsem byl schopnej dokázat, že ještě před chvílí značka na motorce byla, jsem nepřišel o papíry, ale jenom na správním pokuta 2000+1000 za správní.
Zákon dodržím, to mám zjištěné, protože kdyby se něco stalo, tak raději ani nemyslet, pojišťovná dá ruce pryč. A nemusíš to ani zavinit osobně. Takže 1kW do 50ccm 25km/h. Což téměř nikdo nedodržuje, ale tady nebudu riskovat. Navíc kolo moc dobře nebrzí a stačí nějaká díra a může to být konec kola i můj. Právě že už jsem pár odborníků viděl, jak se zrušili, nebo jim něco prasklo, protože kdo nejezdi 50-60 tak zdržuje na silnici atp.
Variátor ze skůtra použít nejde, to jsem zjišťoval. Velký a těžký. Jediné co připadá v úvahu je pocket cvt - malý variátor na minibike a podobné strojky, ale tam je problém s kvalitou. Je to čistá čína včetně ceny.
Variátor ze skůtra použít nejde, to jsem zjišťoval. Velký a těžký. Jediné co připadá v úvahu je pocket cvt - malý variátor na minibike a podobné strojky, ale tam je problém s kvalitou. Je to čistá čína včetně ceny.
to jsem také zvažoval, ale převody na kole jsou dělány na průměrnou osobu, která má výkon tak 100-200 watů, krátkdobě na chvíli třeba i 500, jenže motor jede pořád 500-1000W
člověk teda udělá při našlápnutí plno vahou na kliku klidně 150 Nm, ale je to na chvilku , v klidu to bude tak 20-40, kdežto motor na konci převodů bude dávat neustále 100Nm
západky v ořechu, tenký řetěz a pastorky, tak nějak nemám důvěru a neustále měnit řetěz po 750 kilometrech jak to dělají na silných elektrokolech se mi nechce
člověk teda udělá při našlápnutí plno vahou na kliku klidně 150 Nm, ale je to na chvilku , v klidu to bude tak 20-40, kdežto motor na konci převodů bude dávat neustále 100Nm
západky v ořechu, tenký řetěz a pastorky, tak nějak nemám důvěru a neustále měnit řetěz po 750 kilometrech jak to dělají na silných elektrokolech se mi nechce
potřebuji rozsah převodů zhruba od 1:75 až po 1:48 abych jel rychlostí 4-25 km/h
řetězový převod bych měl mn 12 zubů na rozetu, tam je to jedno, klidně až po 60 zubů, ale něco musí být mezi motorem a řetězovým převodem a to něco, aby bylo spolehlivé a pár tisíc km to vydrželo
no a nebylo to navíc těžké a to už je docela problém
řetězový převod bych měl mn 12 zubů na rozetu, tam je to jedno, klidně až po 60 zubů, ale něco musí být mezi motorem a řetězovým převodem a to něco, aby bylo spolehlivé a pár tisíc km to vydrželo
no a nebylo to navíc těžké a to už je docela problém