Hobkovka HJ8
Ten návod na té škole.
Na Jance /ZVVZ/ ten návod určitě byl (možná je). Co mi říkal známý, tak hledali hmotnost kvůli portálu. Protože nad tou hoblovkou byla slabší kočka /jeřáb/ - byla na pomocný obrobně (rozuměj mimo hlavní a vůbec jí nepoužívali) - mají tam ještě jednu se 6 m stolem. Tahle HJ8 měla kolem 7 tun - měla 2metrový stůl
Na Jance /ZVVZ/ ten návod určitě byl (možná je). Co mi říkal známý, tak hledali hmotnost kvůli portálu. Protože nad tou hoblovkou byla slabší kočka /jeřáb/ - byla na pomocný obrobně (rozuměj mimo hlavní a vůbec jí nepoužívali) - mají tam ještě jednu se 6 m stolem. Tahle HJ8 měla kolem 7 tun - měla 2metrový stůl
Ok, takže ta stím dvoumetrovým stolem skoncila ve šrotu? To mě teda pěkně se..... . Ta z Agapu má stůl jen 1400mm, ale zas jen 4,8tstanik84 píše: ↑9. 1. 2021, 8:14 Ten návod na té škole.
Na Jance /ZVVZ/ ten návod určitě byl (možná je). Co mi říkal známý, tak hledali hmotnost kvůli portálu. Protože nad tou hoblovkou byla slabší kočka /jeřáb/ - byla na pomocný obrobně (rozuměj mimo hlavní a vůbec jí nepoužívali) - mají tam ještě jednu se 6 m stolem. Tahle HJ8 měla kolem 7 tun - měla 2metrový stůl
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
v papírech je jasná hmotnost - pro nejkratší béčko (2m) 12,7 tuny.servis4sp píše: ↑9. 1. 2021, 11:32Ok, takže ta stím dvoumetrovým stolem skoncila ve šrotu? To mě teda pěkně se..... . Ta z Agapu má stůl jen 1400mm, ale zas jen 4,8tstanik84 píše: ↑9. 1. 2021, 8:14 Ten návod na té škole.
Na Jance /ZVVZ/ ten návod určitě byl (možná je). Co mi říkal známý, tak hledali hmotnost kvůli portálu. Protože nad tou hoblovkou byla slabší kočka /jeřáb/ - byla na pomocný obrobně (rozuměj mimo hlavní a vůbec jí nepoužívali) - mají tam ještě jednu se 6 m stolem. Tahle HJ8 měla kolem 7 tun - měla 2metrový stůl
áčko je mírně lehčí
4,8 tuny je jasný nesmysl - kdybys jí někdy viděl, tak bys tohle napsat ani nemohl.
Když mi to říkal šéf obrobny, tak asi kecá. Taky mi to připadalo málo. Bylo to v těch papírech. Měli nad tím 5 t kočku. Tak mi říkal, že by si to muselo vytáhnout ven a tam už mají trochu jiný tonáže. Takže klídek . Pokud to na Jance znáš, tak víš o čem mluvím.
Otázkou je, co se počítá v těch tvých papírech. Jestli suchá bez hydro jednotky atd.
Otázkou je, co se počítá v těch tvých papírech. Jestli suchá bez hydro jednotky atd.
tady máš hmotnosti a rozměry a nějaké popisy
pro všechny tři typy, pro starou (bez písmene) to asi nenajdu.
Ale ta bez písmene, bude mít stejnou hmotnost (cca) jako ta písmenková, s stejným typem pohonu stolu.
Není to zrovna malá mašina, a je třeba počítat s tím, že ta s hydraulikou je poplatná době vzniku - sice nebudeš muset v hale topit, ale v elektrárně jistě zavládne plná spokojenost.
Osobně bych byl spíš opatrný, výměna wardu s hřebenem za současný pohon, tak nějak realizovatelná je, ta hydraulika by se musela (pokud nejsi multimilionář) předělat na servohydrauliku (jako to mají hybridní současné vstřikolisy) a to bude fakt raketa.
nemám potřebu diskutovat o nesmyslech.stanik84 píše: ↑9. 1. 2021, 12:54 Když mi to říkal šéf obrobny, tak asi kecá. Taky mi to připadalo málo. Bylo to v těch papírech. Měli nad tím 5 t kočku. Tak mi říkal, že by si to muselo vytáhnout ven a tam už mají trochu jiný tonáže. Takže klídek . Pokud to na Jance znáš, tak víš o čem mluvím.
Otázkou je, co se počítá v těch tvých papírech. Jestli suchá bez hydro jednotky atd.
Zejména když kolega v ZVVZ dělal .
do 5t je největší demontovatelný dílec pro transport (pokud vůbec chápeš, co to je a že se taková mašina nestěhuje v celku )
Takže ještě jednou, mašina je mašina a fakt neváží 5t.
Ano, jeřáb 5t stačí, protože se dřív tohle celkem striktně dodržovalo - aby pokud možno cokoli pro skládání nebylo přes 5tun.
Tohle je přesně ta mašina
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Tak je doma holka aneb šest tun starostí
Naposledy upravil(a) servis4sp dne 12. 3. 2022, 7:04, celkem upraveno 1 x.
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Teď už mě to snad donutí sjet na to Kladno
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
hoj, protože jsem mentál ,tak je to zas rozebraný. Řekl jsem si ,že se do toho nebudu sr.....t ,dokud na to nebude čas. jenže výstupní hřídel od spojky vypadala ,že je ohnutá a jak kolem toho chodím každý den, tak mě prostě štvalo že nevím co tam je za problém. No takže jsem to samo včera večer kuchnul, asi prostě úchylka no
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
a bylo to vysypané ložisko, takže mám radost
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63