Fusion 360
Save as ani nepoužívám. tohle tlačítko aktivní není ? kdyžtak, ctrl+s neudělá nic ? No, zkusil bych reset PC. Pak kouzelná věc google. Doslova mi zabralo 5 vteřin vygooglovat tohle https://knowledge.autodesk.com/support/ ... n-360.html Zkus se kouknou, já to nečetl, ale mohl bys tam najít odpověď.
BF30 přestavěná, Optimum F100 přestavěná
Kamodel.cz
Mach4
Kamodel.cz
Mach4
Tak zkus z toho odkazu co jsem poslal něco zjistit. Máš to ve free use, nevím co tam je za omezení, jestli třeba nemusíš ještě něco aktivovat nebo tak...
BF30 přestavěná, Optimum F100 přestavěná
Kamodel.cz
Mach4
Kamodel.cz
Mach4
Stane se něco, kdy klikneš na ten žlutý button Basic Access?
A jinak tedy musíš alespoň něco udělat (nějakou změnu, třeba dát zobrazit origin, vedle názvu souboru se ti zobrazí hvězdička), jinak se ukládat nedá..
EDIT: Nemusíš, kecám.. zkus ten button.
A jinak tedy musíš alespoň něco udělat (nějakou změnu, třeba dát zobrazit origin, vedle názvu souboru se ti zobrazí hvězdička), jinak se ukládat nedá..
EDIT: Nemusíš, kecám.. zkus ten button.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Má "Personal - Not for Commercial Use", což je free verze.
K tomu Basic Access je vysvětlení tady - zajímavé, jak se ti to povedlo? Jsi nainstaloval nějakou teamovou verzi nebo něco takového?
K tomu Basic Access je vysvětlení tady - zajímavé, jak se ti to povedlo? Jsi nainstaloval nějakou teamovou verzi nebo něco takového?
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Odinstalovat a zkusit pečlivě stáhnout a nainstalovat verzi Free - for qualified hobbyist users. Jestli ani to nepomůže, tak přeinstalovat Windows
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
-
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
- Bydliště: Martin,Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Niekde v nastaveni uctu v autodesku by si este mohol skusit pohladat co mas blbo nastavene, alebo rovno napis na support, odpovedaju celkom rychlo...
Pochybujem ze reinstall pomoze kedze nejde o soft, ale to ktory ucet je prihlaseny...
Pochybujem ze reinstall pomoze kedze nejde o soft, ale to ktory ucet je prihlaseny...
Tak mi chlapík zo supportu Autodesku odpísal:
"What you are seeing is the result of having a free personal license and being a member of a paid commercial hub. Right now you are a member of a commercial team and need to switch away from that hub."
Čiže som v skupine mcsko. (ani neviem ako). Lenže ako sa odtiaľ odhlásiť. Je tam len možnosť vytvoriť daľší HUB. Keď sa prepnem do účtu tak tam som tiež nenašiel možnosť ako ten účet zrušiť.
Tiež som na supporte našiel cleaner na vyprášenie F360.
https://knowledge.autodesk.com/support/ ... n-360.html
Ale nič nepomohlo. Aj som naištaloval inú verziu produktu tak aj tak som si našiel tu svoju BASIC ACCESS
"What you are seeing is the result of having a free personal license and being a member of a paid commercial hub. Right now you are a member of a commercial team and need to switch away from that hub."
Čiže som v skupine mcsko. (ani neviem ako). Lenže ako sa odtiaľ odhlásiť. Je tam len možnosť vytvoriť daľší HUB. Keď sa prepnem do účtu tak tam som tiež nenašiel možnosť ako ten účet zrušiť.
Tiež som na supporte našiel cleaner na vyprášenie F360.
https://knowledge.autodesk.com/support/ ... n-360.html
Ale nič nepomohlo. Aj som naištaloval inú verziu produktu tak aj tak som si našiel tu svoju BASIC ACCESS
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Ciao,
mám problém se sekáním se Fusion. Nevím, zda je to velkým počtem těles, nebo co dělám špatně, ale nejsem téměř schopný zkopírovat součástku. Nevíte kde je problém?
Win10, i7 4Ghz, 64GB RAM, disky SSD, GT1060 6GB DirectX 11.
Díky
mám problém se sekáním se Fusion. Nevím, zda je to velkým počtem těles, nebo co dělám špatně, ale nejsem téměř schopný zkopírovat součástku. Nevíte kde je problém?
Win10, i7 4Ghz, 64GB RAM, disky SSD, GT1060 6GB DirectX 11.
Díky