Zajištění a soustružení řemenice
Pánové praktici
- jak by šlo upnout řemenici abych mohl odsoustružit pryč červený výstupek
za lemy to nevezmu, jedině udělat nějaké půlkruhy a chytnout přímo za řemenici
nebo to za výstupek upnout a použít 2mm upichovák
- jak uchytit řemenici na hřídel
klasický klínek mi nepřijde úplně bezvůlové provedení nebo ano
většinou používám loctite na spojení válcových částí, jen se to blbě rozebírá
.
- jak by šlo upnout řemenici abych mohl odsoustružit pryč červený výstupek
za lemy to nevezmu, jedině udělat nějaké půlkruhy a chytnout přímo za řemenici
nebo to za výstupek upnout a použít 2mm upichovák
- jak uchytit řemenici na hřídel
klasický klínek mi nepřijde úplně bezvůlové provedení nebo ano
většinou používám loctite na spojení válcových částí, jen se to blbě rozebírá
.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Do sklíčidla - univerzálky upni materiál a stoč si na něm čep s osazením tak -0,02 oproti díře v řemenici. Čep by měl být cca 2/3 délky řemenice. Řemenici nasaď na čep a přimačkni koníkem // otočným hrotem //přes podložku. Upíchni to tak aby ti ten nákružek zůstal viset na posledním "fousku" Pak ho ulomíš kleštěma a díru odjehlíš.
ten čep je dobrá volba, to mě nenapadlo, dík
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
Omotal bych to kouskem starého řemene, jaký na to patří. Pak už to možná bude vyšší než ty bočnice. Pokud ne, tak ještě další 2 vrstvy řemene, zubama proti sobě.
Ten řemen je asi dost tuhý na to, aby to při opatrném soustružení udržel. Obzvlášť pokud je ta řemenice hliníková.
Ten řemen je asi dost tuhý na to, aby to při opatrném soustružení udržel. Obzvlášť pokud je ta řemenice hliníková.
To je ale přehlídka nápadů . Do měkkých čelistí vytočíš vnější průměr přes zuby a drážku na plechovou bočnici a normálně to chytneš za vnější průměr řemenice. Stejný upnutí použiješ i když potřebuješ upravit průměr díry a nakonec to stejným způsobem upneš do štosky a uděláš perodrážku.
Naposledy upravil(a) Zbýňa dne 3. 12. 2020, 7:44, celkem upraveno 1 x.
vsadim se že si nepomyslel na to že nebude mít měkké čelisti...evidentně se tim neživíZbýňa píše: ↑3. 12. 2020, 7:34 To je ale přehlídka nápadů . Do měkkých čelistí vytočíš vnější průměr přes zuby a drážku na plechovou bočnici a normálně to chytneš za vnější průměr řemenice. Stejný upnutí použiješ i když potřebuješ upravit průměr díry a nakonec to stejně upneš do štosky a uděláš perodrážku.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Živí, neživí. Když chci soustružit i něco jinýho než kolíček do vrat, tak holt potřebuju i nějaký vybavení. Taky může používat plastovou posuvku když ho to neživí. Ale nic, už jsem zticha ...Modros píše: ↑3. 12. 2020, 7:40vsadim se že si nepomyslel na to že nebude mít měkké čelisti...evidentně se tim neživíZbýňa píše: ↑3. 12. 2020, 7:34 To je ale přehlídka nápadů . Do měkkých čelistí vytočíš vnější průměr přes zuby a drážku na plechovou bočnici a normálně to chytneš za vnější průměr řemenice. Stejný upnutí použiješ i když potřebuješ upravit průměr díry a nakonec to stejně upneš do štosky a uděláš perodrážku.
já to nemyslel špatně. určitě si je půjde koupit aby je měl napříště...nebo je má...já nevim....uvažuju spíš tak že je nemá a podle toho příjde rada jak to udělat.....já se tim neživim...mám je..ale kvuli jedné řemenici za rok si je níčit nebuduZbýňa píše: ↑3. 12. 2020, 7:50Živí, neživí. Když chci soustružit i něco jinýho než kolíček do vrat, tak holt potřebuju i nějaký vybavení. Taky může používat plastovou posuvku když ho to neživí. Ale nic, už jsem zticha ...Modros píše: ↑3. 12. 2020, 7:40vsadim se že si nepomyslel na to že nebude mít měkké čelisti...evidentně se tim neživíZbýňa píše: ↑3. 12. 2020, 7:34 To je ale přehlídka nápadů . Do měkkých čelistí vytočíš vnější průměr přes zuby a drážku na plechovou bočnici a normálně to chytneš za vnější průměr řemenice. Stejný upnutí použiješ i když potřebuješ upravit průměr díry a nakonec to stejně upneš do štosky a uděláš perodrážku.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Měkké čelisti samozřejmě nemám, malá čína + dvoje čelisti, ale i kdybych měl nebudu je přece ničit na jednu akci.
Na konci poznávacího procesu je omyl zcela vyvrácen a my nevíme nic. Zato to víme správně.
- jova
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
- Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Já na tohle používám jednoduchý roztahovací trn. Vezmu kulatinu potřebného průměru, v ose vyvrtám otvor na větší závit. Jedničkou závitníkem řežu až na doraz, dvojkou do půlky, trojkou jen kousek na začátek. Pak to rozříznu pilou do kříže. Po našroubování šroubu se to roztáhne a upevní obráběný díl.