Batéria
jen taková drobnost z praxe
kamion - klasická 40t souprava tahač - návěs, tj. cca 25t nákladu jede trasu Čr - Španělsko tam a zpátky za cca 5 dní, spotřeba tak 22-23 l/100km nafty.
v podstatě na písknutí
zkuste to poslat vlakem
spočítat spotřebu
kamion - klasická 40t souprava tahač - návěs, tj. cca 25t nákladu jede trasu Čr - Španělsko tam a zpátky za cca 5 dní, spotřeba tak 22-23 l/100km nafty.
v podstatě na písknutí
zkuste to poslat vlakem
spočítat spotřebu
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
města - to je asi jedno
tam jde o těch cca 2000 km přes Pyreneje a cekovou efektivitu téhle dopravy
tahač kterej za těch 23 l /100 km jede má třeba v navigaci výškový profil trasy, automatickou převodovku, neustále to drží otáčky motoru v pásmu nejnižší něrné spotřeby, před vrcholem kopce to ubere a vrchol to přejede setrvačností a tak
umí to auta tak cca 5-10 let zpátky
tam jde o těch cca 2000 km přes Pyreneje a cekovou efektivitu téhle dopravy
tahač kterej za těch 23 l /100 km jede má třeba v navigaci výškový profil trasy, automatickou převodovku, neustále to drží otáčky motoru v pásmu nejnižší něrné spotřeby, před vrcholem kopce to ubere a vrchol to přejede setrvačností a tak
umí to auta tak cca 5-10 let zpátky
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tohle nemůže nikdy fungovat. Pokud ubere na vrcholu, tak ten za ním musí ubrat taky a ten za ním ještě víc. A takto se to bude řetězit a ve výsledku bude spotřeba vyšší, protože jak se naložený kamion do kopce zpomalí, tak musí podřadit a už se nerozjede. Klasickej efekt kolony bez příčiny.
Kamion vždy jede na omezovači těch 90, pokud to jde.
Kamion vždy jede na omezovači těch 90, pokud to jde.
Aha - to by vysvetlovalo to predjizdeni kamionu do kopce na D1 - vpredu jede ten chytrej uspornej ...dracekvo píše: ↑8. 3. 2023, 12:13 Tohle nemůže nikdy fungovat. Pokud ubere na vrcholu, tak ten za ním musí ubrat taky a ten za ním ještě víc. A takto se to bude řetězit a ve výsledku bude spotřeba vyšší, protože jak se naložený kamion do kopce zpomalí, tak musí podřadit a už se nerozjede. Klasickej efekt kolony bez příčiny
.....
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
Dracekvo, podobné skúsenosti má asi každý, čo o železnici neteoretizuje, ale reálne s nimi skúsil niečo vyjednať Štát v štáte.Naše firma jednou zkusila poslat něco vlakem.
Nehledě na to, že stejně potřebuješ nějakou dopravu k tomu vlaku a pak znovu od vlaku. Nakládáš a vykládáš dvojnásobně. To jsou vše náklady.
Nicméně zkusilo se to. Po týdnu stál náš náklad na 30 km vzdáleném depu. Nikdy více.
Testone, ak by sa uvažovalo o funkčnom vlaku, tak náklady na palivo budú vždy jasne na strane vlaku. Nie je nič efektívnejšie, ako vlak
.....+- 2000 km z CZ do ESP mimo jiné přes Pyreneje.....
bylo to míněno takhle
Naposledy upravil(a) testone dne 8. 3. 2023, 3:06, celkem upraveno 1 x.
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Na tohle je jednoduchá odpověď - v Teplicích je jedna firma, která vyrábí železniční dvojkolí pro zákazníka z Francie. To první je původně železniční opravna, to druhé výrobce vagónů, takže oba mají "z definice" vlečku až do výrobní haly. Ta dvojkolí tam vozí kamiónem Tipuju, že vědí proč
Aleš Procháska
ono o situaci na železnici mnohé vypovídá i to, že jaxi tady naložit vlak a jet s ním na druhej konec Evropy prostě nelze z mnoha papírových důvodů
každej stát si hrabe na svým písečku
každej stát si hrabe na svým písečku
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda, že se takovej vlak nedá rozdělit na menší kousky.
Jak by se jim asi mohlo říkat ... ?
Jak by se jim asi mohlo říkat ... ?
Tak k nejbližímu nádraží by to dotlačili něčím menším, třeba lokotraktorem.
Jenže to by se provoz na železnici musel trochu víc podobat něčemu, co nezamrzlo v 19. století.
Jenže to by se provoz na železnici musel trochu víc podobat něčemu, co nezamrzlo v 19. století.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No, tak nějak to bude Ono to hlavně popírá tvrzení salónních "ekologů", že přece už od jednoho vagónu je vlak mnohem výhodnější než náklaďák. Tohle je důkaz, že není. Odpadá tam námitka o dvojím překládání, přesto je v tom něco, co to takhle znevýhodňuje.
Aleš Procháska