Portálovka z betonu
Zdravím..
Veľmi by som poprosil o radu..
Pri obrabni osou X mi ide do duralu s 8mm frezou ľahko na hĺbku 10mm a stranovým uberom 4mm...ked frezujem susledne nieje problém.. Ale keď idem konvencne tak mi pri rovnakej hĺbke záberu nedovolí ísť bočným uberom ani 2mm...zacne rezonovat... Ale opak platí pri ose Y, kde mi dovolí ísť proti smerné ľahko a susledne začne rezonovat... Už si neviem dat radu.. Nevie niekto prosím poradiť čím by to mohlo byt?
Vreteno čínske zelené, ER32 upínac, ako pohon vretena 1KW servo motor,
Os Y 35ky lineary Rexroth, os X 25ky Thk, os Z 25ky thk, všade gulickove skrutky 1605, motory na všetkých osiach Easy servo, hybridné 3f krokace, nemá 34 8Nm...
Veľmi by som poprosil o radu..
Pri obrabni osou X mi ide do duralu s 8mm frezou ľahko na hĺbku 10mm a stranovým uberom 4mm...ked frezujem susledne nieje problém.. Ale keď idem konvencne tak mi pri rovnakej hĺbke záberu nedovolí ísť bočným uberom ani 2mm...zacne rezonovat... Ale opak platí pri ose Y, kde mi dovolí ísť proti smerné ľahko a susledne začne rezonovat... Už si neviem dat radu.. Nevie niekto prosím poradiť čím by to mohlo byt?
Vreteno čínske zelené, ER32 upínac, ako pohon vretena 1KW servo motor,
Os Y 35ky lineary Rexroth, os X 25ky Thk, os Z 25ky thk, všade gulickove skrutky 1605, motory na všetkých osiach Easy servo, hybridné 3f krokace, nemá 34 8Nm...
https://youtu.be/mEQP4-8lwA8
Susledne...
https://youtu.be/3UmqCvyOABI
Protismerne...
Meranie osi X
https://youtu.be/OlxmPbPx_5U
... Ťahal som silou 25kg..na druhú stranu mi ukázalo tiež 0,01...
Os Y mi ukázala do jednej strany 0,04 a do druhej 0,01
Susledne...
https://youtu.be/3UmqCvyOABI
Protismerne...
Meranie osi X
https://youtu.be/OlxmPbPx_5U
... Ťahal som silou 25kg..na druhú stranu mi ukázalo tiež 0,01...
Os Y mi ukázala do jednej strany 0,04 a do druhej 0,01
mám hodně podobný problém na mé F1J2 CNC s stejným vřetenem. prostě v určitém bodě začne rezonovat fréza a to samé se děje i na protilehlé straně. Většinou jezdím sousledně a problém nastává když jede osa X, když jede osa Y tak je vše v poho.
Několikrát jsem zkoumal co se děje a vše ukazuje na vřeteno, aby taky né, měl jsi ho někdy rozebrané? totální čína, ložiska volně "naházené" v vřeteníku, ze strany od řemenice je jen obyč "vúlové" radiální ložisko tuším 63xx. Bohužel neexistuje lepší alternativa k tomuto vřetenu která by byla cenově dostupná, lepší vřetena jsou až od cca 15tis kč...
má F1J2:
viewtopic.php?t=36982
Několikrát jsem zkoumal co se děje a vše ukazuje na vřeteno, aby taky né, měl jsi ho někdy rozebrané? totální čína, ložiska volně "naházené" v vřeteníku, ze strany od řemenice je jen obyč "vúlové" radiální ložisko tuším 63xx. Bohužel neexistuje lepší alternativa k tomuto vřetenu která by byla cenově dostupná, lepší vřetena jsou až od cca 15tis kč...
má F1J2:
viewtopic.php?t=36982
já sem svojí čínskou předělávku zpevnoval tak dlouho až sem došel k tomu že vřeteno na kuželíkovejch lořiskách je fakt mimo mísu, pak sem tam dal profi vřeteno a to vyřešilo všechny problémy
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR