Frézování nádob z ocelového válce – dotaz na obvyklou cenu

Požadavky na výrobu dílů - poptávkové fórum
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Odpovědět
honzah
Příspěvky: 3
Registrován: 13. 9. 2023, 3:52

23. 11. 2023, 5:12

Vážení pánové (případně dámy),

Předesílám, že jsem laik, a že momentálně hledám jen obecné informace, prozatím nepoptávám zakázku (případná realizace by byla až v příštím roce). Mám dotazy ke 2 výrobkům

1) Možná budu potřebovat vyrobit nádoby z oceli 304, přikládám obrázek.

Nádoby by měly kruhový půdorys cca 10 cm průměr a výška buď cca 10, nebo cca 5 cm. Jsou určené pro mlýn na sedimentární vzorky – přístroj s vysokými odstředivými silami – a tak bychom to radši asi nechali vyfrézovat z jednoho kusu oceli než něco svařovat. K nádobám by bylo i víčko (viz obrázek). Některé nádoby by obsahovaly jen jeden prostor, některé by jich ale obsahovaly více (opět viz obrázek). Na obrázku je vždy svislý řez nádobou a pod ním pohled ze shora, kde je naznačeno, zda je v nádobě vyfrézovaný jeden prostor, nebo jich je víc (ponecháno bílou barvou). Potřebovali bychom každou verzi v 4, nebo 8 kusech. V detailech by se finální výroba mohla lišit (zaoblené vnitřní dno?), ale v hrubých obrysech by to vypadalo takto. Pak ještě dotaz: bylo by možné do toho ještě vyrazit (vygravírovat apod.) čísla těch jednotlivých komor v nádobě (na obrázku jde o čísla kurzívou).
nadoby_ocel_304.png

2) Truhlíky z nerezového plechu

Šlo by o obyčejné truhlíky ve tvaru hranolu 10*10*60 cm z naohýbaného nerezového plechu – jedna dlouhá strana prázdná a ve dně naproti vyraženo několik menších děr. Sílu plechu nevím přesně, nic tlustého, určitě do 1 mm. Počet truhlíků 50 kusů.


Moje dotazy k oběma výrobkům:
- Lze něco takového udělat (snad ano)?
- Lze něco takového udělat v takto nízkých počtech?