Tak to nevím.
Minimální mezní zatížení závitu v tahu
Ing. Tomáš Mlčák - Digitální prototypování, Konstrukce strojů a zařízení, Fotogrammetrie, Vývoj pásových jednotek
Hobikovo reseni (ten má obvykle na rozdíl od profíka dost času na blbosti) s maticovym zavitnikem - ten je asi dost dlouhý - míněno delší než průměr trubky, zahrnuje v to i reznou část a ten točící ctyrhran:
* vezmu trubku o něco delší než rozteč mezi těmi stěnami trubky, do které to chceš říznout a o takovém vnitřním průměru, aby se do ní těsně nevešly takové ty nýtovací matice - mají válcové telo
* obema koncum trubky zvětším vnitřní průměr tak, aby se tam ty matice vešly natesno nebo s malou vůli (vrtakem nebo nožem na soustruhu)
* do každého konce vrazím matici tak, aby zavitova část alespoň částečně byla uvnitř stěny trubky
* jednu matici upevním - buď je tam už lisovaná fest nebo nějaké to lepidlo
* vezmu zavitovou tyč stejnou jako jsou matice, o něco delší než je ta trubka a prosroubuju ji tou pevnou matici až k té volné, tam se trefím závitem do zatím volné matice a po prosroubovani tou volnou matici tu matici zafixuju/zalepim v trubce
* uriznu kousek závitové tyce (nebo sroubu) a provrtam ho na prumer těla závitníku (mezi zavitovou casti a čtyřhranem)
* zasroubuju zavitnik až do protilehlé matice a současně nasroubuju do zbývající matice ten kousek závitové tyče, který je současně navleceny na zavitniku
* ten kousek zavitove tyče na závitník zafixuju - zalepim třebas vterinakem (dá se pak sundat horkým vzduchem)
A mám dost dlouhý závitník, který na druhé straně trubky řízne závit, který navazuje na závit z první strany trubky.
Na záhon to stačí...
Snad profíky nekleplo...
Kostka těžko vysvětlí úsečce, natož bodu, že život má i jiné dimenze než má ten jejich ...
nebo mužeš navařit matku na trubku a v té fošně udělat osazení
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR