Poptávám svaření rámu elektrokola Specialized,
materiál es premium aluiminium.
Jedná se o jeden z úchytů motoru k rámu.
Vydržel 7 let.
Pokud možno Praha a okolí.
Díky za odpovědi.
zelez
Sváření hliníku
Já mám dobré zkušenosti zde:
http://www.svarovna.cz/fotogalerie.htm
http://www.svarovna.cz/fotogalerie.htm
hlavně jestli chceš aby to k něčemu bylo, tak na to připrav nějaký fixační přípravek
tak aby bylo možné pod budoucím svarem udělat V drážku přes celou tloušťku materiálu
...
pokud ten díl není na druhém konci k něčemu přivařený, tak to bude tlakový odlitek a ty se vaří pěkně blbě
u toho materiálu sledují všechno možný, jen ne svařitelnost
tak aby bylo možné pod budoucím svarem udělat V drážku přes celou tloušťku materiálu
...
pokud ten díl není na druhém konci k něčemu přivařený, tak to bude tlakový odlitek a ty se vaří pěkně blbě
u toho materiálu sledují všechno možný, jen ne svařitelnost
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Netuším, co je es premium aluminium za materiál. Chtělo by to číslo, ... 6061, 7005....
To jsou materiály, který se nejčastěji používaj na rámy kvalitních kol. Je možné, že elektrokolo bude z nějakého blátivějšího, ergo svařitelnějšího materiálu.
Oba výše uvedené materiály jsou obtížně svařitelné. Problém není ani tak v tom svaření, ale v absenci následující tepelné úpravy sváru. Málokdo má na to technologii. To, že někdo dokáže vyvařit blok motoru, který je z "běžné slitiny Al" , nebo ráfek kola, to neznamená, že dokáže svařit rám kola. Na druhou stranu, abych tě uklidnil, pokud to svařej blbě a ono to upadne, tak si nedáš na kokos, protože samotnej rám kola zůstane neporušený.
Vařil jsem olejovou vanu, vedení klimatizace, chladič. Všechno drží, ale to není nic speciálního. Netuším, co to bylo za materiály, nejspíš 6082 nebo něco podobnýho, co se dá svařit drátem AlSi5.
To jsou materiály, který se nejčastěji používaj na rámy kvalitních kol. Je možné, že elektrokolo bude z nějakého blátivějšího, ergo svařitelnějšího materiálu.
Oba výše uvedené materiály jsou obtížně svařitelné. Problém není ani tak v tom svaření, ale v absenci následující tepelné úpravy sváru. Málokdo má na to technologii. To, že někdo dokáže vyvařit blok motoru, který je z "běžné slitiny Al" , nebo ráfek kola, to neznamená, že dokáže svařit rám kola. Na druhou stranu, abych tě uklidnil, pokud to svařej blbě a ono to upadne, tak si nedáš na kokos, protože samotnej rám kola zůstane neporušený.
Vařil jsem olejovou vanu, vedení klimatizace, chladič. Všechno drží, ale to není nic speciálního. Netuším, co to bylo za materiály, nejspíš 6082 nebo něco podobnýho, co se dá svařit drátem AlSi5.