Oprava hřídelí a pouzder
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Dobrý den, hledám někoho kdo by opravil hřídele a poté vyrobil nová kluzná ložiska do ozubených kol. Jsou to rozvodová kola z motoru vw touareg. Hřídele jsou z každé strany opotřebované a uprostřed je výstupek, tedy asi původnů rozměr hřídele ( v pouzdrech je mazací kanál) a tím material asi neubýval. Ty hřídele bude asi třeba doplnit o nějaký tvrdochrom nebo jiný materiál a podle toho poté vyrobit pouzdra a nebo obrousit / osoustružit hřídele ? Přikládám foto jak hřídelí tak pouzder ( foto z internetu) Nejlépe Zlínský kraj nebo klidně zašlu.
- LukasGunther
- Příspěvky: 452
- Registrován: 14. 3. 2017, 3:53
https://www.gladiatools.cz
OPRAVY HYDRAULICKÝCH ČERPADEL A HYDROMOTORŮ
OPRAVY HYDRAULICKÝCH ČERPADEL A HYDROMOTORŮ
ok, bylo by to super kdyby to klaplo, jdu poslat poptávku. DěkujuLukasGunther píše: ↑21. 4. 2024, 4:37 https://gladiatools.cz/
Zkus poslat poptávku a uvidíš co ti na to napíše šéf.
Neviem teda, akú má opakovatelnú presnosť upnutia v tom sklúčidle na tom videu, no moc by som tomu neveril. To si tam mohol zatočiť nejaký referenčný priemer, na ktorý by sa nastredil po tom zalisovaní puzdra. No nejak to pôjde
bacha na jednu souvislost
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No je mi jasné, že nejrychlejší a nejlevnější je to jen vzít na soustruhu a udělat pouzdro, ale nevím co je to za materiál tak ,aby ten materiál který se veme na soustruhu nebyl horší než ten horní ( je to jen úvaha) mám to u známého tak to vemu zpět a nafotím to semtestone píše: ↑21. 4. 2024, 10:12 bacha na jednu souvislost
zubová vůle v tom soukolí
jestli je hlava hodně orovnaná - snížená, nemusí tam vyjít vůle v ozubení
u některých motorů se to dá seřizovat
tady nevím
aby to nebyl důvod nadměrného opotřebení čepů
jinak než to draze a složitě chromovat, obrousil bych ty čepy na menší průměr a udělal větší futra do těch kol
-
- Příspěvky: 1559
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
No je otázkou co je dražší... oprava nebo nový díl? stále jsou lidi co myslí, že se najde někdo kdo to vyrobí za cigára nebo rum možná je? já taky takovýho shánim na přebroušení příruby na kotouče pro bruskujergus.balaz píše: ↑21. 4. 2024, 10:13Jasné že dá. Ale stále sú ľudia, čo si kúpia dráhu opicu a potom nemajú na banány.
Svět je takový jaký myslíte
moje zkušenosti
koupit se to nedá.( zaznělo tady že dá-prosím odkaz, koupím 5 sad)..výrobce nedodává ani jeden jediný díl do rozvodové části motoru, dodává pouze polomotor
opravit se to dá....dělal sem jedno rozlomené pouzdro
ekcentrické upínání kola číslo 2 pod vačkou slouži jako vymezení vejškového rozdílu hlavy
co mě zaráží
nikdy sem neviděl takhle opotřebené kola....a to sem dělal motory co měli 700 tisíc najeto
vždy byly oloupané vložky a musely se vyvrtávat nové ale kluzné plochy a vule kol byly v normě, po výměně vložek je nutné měnit olej po 15 tisících...protože pouze originální honování snáší longlife intervaly
to značí špatnou udržbu 30-xx vyměny oleju bez proplachu atd....mazání je určitě funkční...protože sebemenší pokles tlaku..vetšinou vypadlou zátkou ve vahadlu končí okamžitě zadřením turbodmychadla
při takovém stavu bych šel cestou koupit jiný motor a udělat GO....i když bude mít 500 natočeno...nebude v tak žalostném stavu
koupit se to nedá.( zaznělo tady že dá-prosím odkaz, koupím 5 sad)..výrobce nedodává ani jeden jediný díl do rozvodové části motoru, dodává pouze polomotor
opravit se to dá....dělal sem jedno rozlomené pouzdro
ekcentrické upínání kola číslo 2 pod vačkou slouži jako vymezení vejškového rozdílu hlavy
co mě zaráží
nikdy sem neviděl takhle opotřebené kola....a to sem dělal motory co měli 700 tisíc najeto
vždy byly oloupané vložky a musely se vyvrtávat nové ale kluzné plochy a vule kol byly v normě, po výměně vložek je nutné měnit olej po 15 tisících...protože pouze originální honování snáší longlife intervaly
to značí špatnou udržbu 30-xx vyměny oleju bez proplachu atd....mazání je určitě funkční...protože sebemenší pokles tlaku..vetšinou vypadlou zátkou ve vahadlu končí okamžitě zadřením turbodmychadla
při takovém stavu bych šel cestou koupit jiný motor a udělat GO....i když bude mít 500 natočeno...nebude v tak žalostném stavu
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR