HSMWorks
jednoduše se to dá ošidit nakreslením kontury kudy to má jezdit a jezdit po té naskicované křivce 2D konturou v několika výškách případně i v několika úběrech s finální šponou, + důležité nastavit místo najetí!! abys to tam nenapálil do materiálu.. já sice nemám nejnovější HSMko ale lepší způsob jsem nenašel..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
presne tomu se chci vyhnout Pro predstavu posilam, jak to okno vypada (skicy si nevsimejte, to byl takovy experiment).
EDIT: Pomoci 3D kontury se mi to podari rozdelit do vice urovni podle kroku, jaky si nastavim. Taky jsem si vsiml, ze cim vetsi mam Z krok, tim vetsi pridavek to necha na onom "strope"...
EDIT: Pomoci 3D kontury se mi to podari rozdelit do vice urovni podle kroku, jaky si nastavim. Taky jsem si vsiml, ze cim vetsi mam Z krok, tim vetsi pridavek to necha na onom "strope"...
a máš zaškrtnuté obrábět mělké, ploché oblasti nebo co to nabízí? jinak to udělá s krokem v Z co je nastavenej a ten zbytekco je pod krok to už nedojede..
mě třeba vyhovuje při frézování Tdrážkou třeba 8mm (frézováno 10mm) zajet vejškově doprostřed tak že zůstane 1 +1mm nad a pod to třeba na 3x s nějakým záběrem třeba 2mm a nechat přídavek třeba 0,05 a pak nadvakrát nahoře a dole načisto.. a to mě ve 3D prostě nijak rozumněji než ve 2D nešlo..
mě třeba vyhovuje při frézování Tdrážkou třeba 8mm (frézováno 10mm) zajet vejškově doprostřed tak že zůstane 1 +1mm nad a pod to třeba na 3x s nějakým záběrem třeba 2mm a nechat přídavek třeba 0,05 a pak nadvakrát nahoře a dole načisto.. a to mě ve 3D prostě nijak rozumněji než ve 2D nešlo..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenosti s podporou HSMWorks pro Českou republiku, kterou zajištuje firma 1C pro.
Potřeboval jsem upravit postprocesor, tak jsem kontaktoval podporu.
Firma 1C pro mi vyšla okamžitě vstříct, ještě ten den mi poslala upravený postprocesor a to vše zadarmo.
Takže smekám před podporou HSMWorksu, jen tak dál....
Před pár lety jsem přišel do styku s firmou Edgecam a Work NC a za úpravu postprocesoru bychom zaplatili
pár korunek navíc a rozhodně by to trvalo déle.
P.
Potřeboval jsem upravit postprocesor, tak jsem kontaktoval podporu.
Firma 1C pro mi vyšla okamžitě vstříct, ještě ten den mi poslala upravený postprocesor a to vše zadarmo.
Takže smekám před podporou HSMWorksu, jen tak dál....
Před pár lety jsem přišel do styku s firmou Edgecam a Work NC a za úpravu postprocesoru bychom zaplatili
pár korunek navíc a rozhodně by to trvalo déle.
P.
Diky moc!dodo_mt píše:Pete:
Pouzi cyklus 2D Kontura
pouzi frezu na T drazky
Vrsek nastav od vrchu drazky minus sirku platku plus krok akym pojdes dole
Hlbku nastav ako dno drazky
krok schadzanie nastav napr. 1mm
dodo
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 28. 5. 2011, 9:30
- Bydliště: Brno
S tou chvalou bych to neprehanel. Souhlasim, ze pokud mate koupenou legalni licenci Vam clovek s 1C pro nezistne pomuze.Pavel11 píše:Chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenosti s podporou HSMWorks pro Českou republiku, kterou zajištuje firma 1C pro.
Potřeboval jsem upravit postprocesor, tak jsem kontaktoval podporu.
Firma 1C pro mi vyšla okamžitě vstříct, ještě ten den mi poslala upravený postprocesor a to vše zadarmo.
Takže smekám před podporou HSMWorksu, jen tak dál....
Před pár lety jsem přišel do styku s firmou Edgecam a Work NC a za úpravu postprocesoru bychom zaplatili
pár korunek navíc a rozhodně by to trvalo déle.
P.
Ale pro skoly maji jeste hodne co dohanet.
EdgeCam si nechaji kdejakou blbost zaplatit.
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 11. 9. 2012, 6:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mužů mluvit za jednu vysokou školu, tak 4 master licence, 20 plovoucích licenci, plna podpora od 1c pro, a to vše na neomezenou dobu a zcela zdarma. Součástí teto ceny (zdarma) bylo mimo jiné celodenní školení včetně praktických ukázek na našich strojích, vcetne úpravy a odladeni několika postprocesoru na všechny cnc stroje co máme v dílně (sinumerik 810 a 840 a Haiden). Prostě veškerý servis a ten přístup mužů jen doporučit. Spolupracujeme ještě s delcamem a tam se caluje furt a všechno. Tak ze ma chvála také míří k HSMWorks
Nevite nekdo, jaky je v praxi rozdil mezi pouzitim kompenzace v ridicim systemu a opotrebenim? Mne to prijde stejny, ale obcas kdyz mam malou pruchozi kapsu a chci ji objet 2d konturou, program ji neprojede celou a jeste generuje nesmyslnej cas, kdezto s kompenzaci opetrebenim ji projede spravne a taktez generuje kod s RL/RR
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8172
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Korekce opotřebení posunuje dráhu nástroje o setiny milimetru, průměrová kompenzace o milimetry. Takže v tom druhém případě je pravděpodobnější, že se "podaří" vygenerovat dráhu, kterou řídicí systém prohlásí za chybnou a neprovede ji (a to bez ohledu na to, že zdravý rozum tvrdí něco jiného). Osobně myslím, že je lepší nechat průměrovou kompenzaci na CAMu a generovat pouze korekci.
Aleš Procháska
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8172
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
V postu je něco jako
var aAxis = createAxis({coordinate:0, table:true, axis:[-1, 0, 0], range:[-3600,3600], preference:0});
var bAxis = createAxis({coordinate:1, table:true, axis:[0, -1, 0], range:[-40, 100], preference:1});
machineConfiguration = new MachineConfiguration(bAxis, aAxis);
pro příslušnou osu je potřeba dát table:true když se naklápí stůl a table:false když vřeteno.
var aAxis = createAxis({coordinate:0, table:true, axis:[-1, 0, 0], range:[-3600,3600], preference:0});
var bAxis = createAxis({coordinate:1, table:true, axis:[0, -1, 0], range:[-40, 100], preference:1});
machineConfiguration = new MachineConfiguration(bAxis, aAxis);
pro příslušnou osu je potřeba dát table:true když se naklápí stůl a table:false když vřeteno.
Aleš Procháska
Bohužel stále stejná chyba .. krom toho tam už bylo table true .. zkusil jsem false a stejně to nepomohlo .. prostě chci aby při frézování písma na válec byla osa X stále nehnutě v nule (zanedbáme-li okraje písma) ovšem osa Z by se měla zapichovat stále do stejné hloubky a to tak bohužel není v příloze posílám Gkod
- Přílohy
-
- 321.tap
- (608.9 KiB) Staženo 154 x