soustruh stolní Sieg C4
- Krutor
- Sponzor fora
- Příspěvky: 995
- Registrován: 2. 12. 2008, 8:58
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Tak konstrukce je to poměrně běžná, to samé se prodává pod mnoha jinými značkami, ale BLDC motor a příčný strojní posuv jsou u takto malého soustruhu nevídané a skvělé.
A Robokop nám jistě nastíní i cenu
A Robokop nám jistě nastíní i cenu
Petr Spáčil
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22424
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
C4 Bench lathe 850,00 USD teda 14 777,- Korun
bez dopravy ktera dela asi 10-12 000 Korun
jinak je ted vcelku nova C8
http://www.siegind.com/product.php?id=87
ve variante dlouhe 750mm stoji 899 USD teda asi 15 552,- korun bez dopravy
bez dopravy ktera dela asi 10-12 000 Korun
jinak je ted vcelku nova C8
http://www.siegind.com/product.php?id=87
ve variante dlouhe 750mm stoji 899 USD teda asi 15 552,- korun bez dopravy
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22424
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no to urcite musi bejt nekde poznat
dnes uz skoro nikdo nedela poradny tuhy masiny jako se delali kdysy
vim o jednom korejci kterej jeste dela klasicky robustni stroje
dnes uz skoro nikdo nedela poradny tuhy masiny jako se delali kdysy
vim o jednom korejci kterej jeste dela klasicky robustni stroje
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
kdyz si predstavim ze jsem ted vysypal z S28ky posuvovy srouby a cca 40 ozubenejch kol ktery pri konverzi na CNC uz nebudou potreba a ta hromada hridelek a kol vazi asi polovinu co ten sieg..
no zajimalo by me co to dokaze ubrat na tom prumeru 280 ..
no zajimalo by me co to dokaze ubrat na tom prumeru 280 ..
Zdravim,
mam otazku na majitelov sustruhu Sieg C4.minuly tyzden som si tento sustruh kupil(presnejsie Bernardo profi 450V) a nejako neviem prist na to ako nastavit pozdlzny posuv na hodnotu 0.045mm/ot. Ozubene kolesa mam usporiadane tak ako je napisane na tabulke(pre 0.045/ot.),lenze presne taketo usporiadanie oz.kolies je aj pre zavit so stupanim 0.25mm.mne teraz suport prejde na jednu ot.0.25mm.je este niekde nieco co treba prehodit?neviem na to prist
mam otazku na majitelov sustruhu Sieg C4.minuly tyzden som si tento sustruh kupil(presnejsie Bernardo profi 450V) a nejako neviem prist na to ako nastavit pozdlzny posuv na hodnotu 0.045mm/ot. Ozubene kolesa mam usporiadane tak ako je napisane na tabulke(pre 0.045/ot.),lenze presne taketo usporiadanie oz.kolies je aj pre zavit so stupanim 0.25mm.mne teraz suport prejde na jednu ot.0.25mm.je este niekde nieco co treba prehodit?neviem na to prist
To je dobře, že přibyl další majitel téhle pozoruhodné mašinky !
Ta tabulka je možná poněkud matoucí, týká se totiž jen té postranní páky na suportu, kterou volíš buď podélný (dolů), nebo příčný (nahoru) autoposuv. Tento posuv je (při stejných výměnných kolech) podstatně menší (asi 5,5x) než když zapneš autoposuv pákou na čelní straně suportu. Prostě v bříšku suportu se zařadí další převod do pomala
Nejjemnější možný posuv je ten 0,045, když přehodíš ta kola na ten 0,126, zvětší se posuv skoro 3x, takže další převody už asi nemá cenu volit (i když samozřejmě můžeš) protože to už můžeš rovnou použít ten velký posuv. Ale je to jen moje interpretace, nikde jsem to takhle popsané nenašel.
Ta tabulka je možná poněkud matoucí, týká se totiž jen té postranní páky na suportu, kterou volíš buď podélný (dolů), nebo příčný (nahoru) autoposuv. Tento posuv je (při stejných výměnných kolech) podstatně menší (asi 5,5x) než když zapneš autoposuv pákou na čelní straně suportu. Prostě v bříšku suportu se zařadí další převod do pomala
Nejjemnější možný posuv je ten 0,045, když přehodíš ta kola na ten 0,126, zvětší se posuv skoro 3x, takže další převody už asi nemá cenu volit (i když samozřejmě můžeš) protože to už můžeš rovnou použít ten velký posuv. Ale je to jen moje interpretace, nikde jsem to takhle popsané nenašel.
Mini soustruh SC-4
Není za co Uvažuji o založení stránek, věnovaných hlavně Siegu C4 (samozřejmě i jeho klonů Bernardo, Comet a nevím jestli ještě něco je), tak doufám, že se najdou i nějací přispěvatelé. O jednom (kromě mě) z fóra už vím, ten má dokonce M4. Chtělo by to nějaké vlastní zkušenosti střádat už od začátku, když tak i s fotkami, co by těm, co zatím uvažují o koupi pomohlo a pak taky už nějaké zkušenosti z provozu, "tunění" atd. Nebude to fórum, to neumím, myslel jsem nějakou podobu blogu.
Ještě to tedy není úplně jisté, ale mohlo by se to povést.
Co ty si o tom myslíš ?
Ještě to tedy není úplně jisté, ale mohlo by se to povést.
Co ty si o tom myslíš ?
Teď nevím co tím myslíš? Jako že to jsou stejné klony? Tak ve všeobecnějším smyslu ano, to jsou snad všechny číny, ale ten C4 se dost liší i od svých "vlastních" menších i větších bráchů. Těmi klony jsem myslel opravdu jen rozdíly v barvě a jménu podle dovozce. Některé jsou bílé, některé žluté a ty "orig" jsou rudé Jinak se liší jen dřívější a pozdější verze nějakými úpravami....quantum,optimum....